Версия за печат

00496-2019-0108

BG-Силистра:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 19-РД04- 0591 от дата 26.09.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210150560035

BG325, Агенция за социално подпомагане чрез директора на Регионална дирекция за социално подпомагане Силистра, ул. Христо Смирненски № 2, За: Мая Димитрова, България 7500, Силистра, Тел.: 086 820795; 086 823128, E-mail: silistra-rdsp@asp.government.bg, Факс: 086 823128

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2572&_pprocou_WAR_asp_delta=10.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Силистра” – основен ремонт и/или изграждане на достъпна среда за хората с увреждания в административна сграда, ползвана от Дирекция "Социално подпомагане" – Дулово, находяща се на адрес: гр. Дулово, ул. Васил Левски“ № 20

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане в област Силистра” – основен ремонт в административната сграда на Дирекция "Социално подпомагане" – Дулово, находяща се в гр. Дулово, ул. Васил Левски № 20. Ще бъдат изпълнявани следните групи строително - монтажни работи: основен ремонт на покривна конструкция; ремонт на съществуващата електроинсталация; боядисване на стени и тавани. Видът и обема на строително - монтажните работи са описани в количествената сметка, неразделна част от документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка по своята родова същност не подлежи на разделяне на обособени позиции, тъй като обекта е един - административна сграда, ползвана от ДСП - Дулово, нахадяща се в гр. Дулово, ул. Васил Левски 20. Видовете СМР, подлежащи на изпълнение са взаимосвързани.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 33333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита с решение № 19-РД04-0341 от 18.07.2019г., с което е одобрено обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. Решението и обявлението са публикувани в Регистъра на обществените поръчки, поддържан от Агенция по обществени поръчки под УНП № 00496-2019-0054, съгласно разпоредбата на чл.36 от Закона за обществените поръчки. В посочения в обявлението за поръчка срок за получаване на оферти – до 17.30 часа на 26.08.2019г. не е постъпила нито една оферта за участие в процедурата, поради което Възложителя следва да съобрази императивния характер на разпоредбата на чл.110, ал.1, т.1 от ЗОП и да прекрати процедурата. На основание чл. 22, ал. 1, т. 8, във връзка с чл. 108, т. 4 и чл. 110, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, въз основа на утвърден доклад за работата на комисия, назначена със Заповед № 19-РД01–0053/28.08.2019г., изготвен на основание чл. 103, ал. 3 от ЗОП, във връзка с чл. 60, ал. 1 Правилник за прилагане на Закона за обществените поръчки /ППЗОП/ е издадено мотивирано решение № 19 – РД04 - 0478/30.08.2019г., с което процедурата е прекратена. На основание чл. 42, ал. 2, т.1 от ЗОП решение № 19 – РД04 - 0478/30.08.2019г. е публикувано на профила на купувача в електронната преписка на поръчката, обособено на официалния сайт на АСП. В законоустановения 10 – дневен срок, решението не е обжалвано пред Комисията за защита на конкуренцията. Съгласно чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП Възложителят може да проведе пряко договаряне с определени лица когато процедурата за възлагане чрез публично състезание е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

ДО ВОЛТРАН ЕООД ГР. СТАРА ЗАГОРА УЛ. „ХАДЖИ ДИМИТЪР АСЕНОВ“ № 134

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и сл. от ЗОП - жалба срещу решението за откриване на процедура може да бъде подадена в 10-дневен срок след изтичане насрока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.09.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мая Димитрова Димитрова

VIII.2) Длъжност

Директор на РДСП-Силистра и упълномощено лице, съгласно пълномощно № РД05-0211/18.09.2019 г.