Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

BG411, Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Ивета Петрова, България 1113, София, Тел.: 02 9482808, E-mail: iveta.petrova@mfa.bg, Факс: 02 8704438

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mfa.bg/bg/zop/2016/7178.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат с марка HP (Ейч Пи) за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на МВнР, съгласно Допълнително споразумение № 1 от 14.11.2018 г. към Рамково споразумение № СПОР 9/ 30.05.2017 г.на ЦОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 24/ОП-И/19 от 08.03.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. „Цариградско шосе” № 139, България 1164, София, Тел.: 00359 29766872, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 00359 29766879

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерство на външните работи. Информацията за видовете артикули и техните количества се съдържа в електронния образец на ценова оферта, създаден в уеб-базираната СЕВОП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

08.03.2019 г. 

Крайна дата

12.09.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1409.24 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

12.09.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1409.24 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Датата на приключване на договора е съобразена с чл. 72 от ППЗОП - а именно, за целите на предоставяне на информацията по чл. 29, ал. 2 от ЗОП договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.09.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мая Иванова Андонова-Генова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция "УСиМТО" и упълномощен възложител съгласно Заповед № 95-00-390/21.09.2017 г. на министъра на външните работи