Версия за печат

05397-2019-0027

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

38. Електронно управление...


Решение номер ДАЕУ-11103 от дата 16.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

BG411, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Венцеслав Янков, България 1000, София, Тел.: 02 9492357, E-mail: vyankov@e-gov.bg, Факс: 02 9492433

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.e-gov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.e-gov.bg/bg/zop/zop2016.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ДАЕУ има функции по издаване, налагане и контрол на политики, правила и добри практики в областта на електронното управление.


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на лицензи, необходими за съпътстваща система чрез която се осъществява превантивен контрол и наблюдение върху работоспособността и взаимодействието между компонентите на Единния модел като цяло и свързаните с предоставяните чрез него услуги, външни и вътрешни системи и потребители“.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Доставка на лицензи в обем покриващ изискванията на Възложителя, съгласно техническата спецификация - 26 броя лицензи за сървъри с 444 GB RAM памет, необходими за внедряване на софтуерна система, отчитайки текущото състояние и конфигурацията на ИТ инфраструктурата и информационни системите функциониращи в Единния модел. 2. Инсталация и конфигурация на софтуерната система за оперативно наблюдение и управление на приложенията и извършване на основните настройки. 3. Конфигурация на наблюдението на потребителските действия при ползване на приложенията стриктно спазвайки плана за внедряване. 4. Извършване на функционални тестове, демонстриращи работоспособност и правилно функциониране на системата за наблюдение и превантивен контрол за функционирането на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги. 5. Извършване на фини настройки, изготвяне на отчети, страници за мониторинг в реално време, изготвяне на документация и трансфер на знания към екипа на Възложителя. 6. Извършване на първоначално обучение на служители от ДАЕУ за работа със системата за оперативно наблюдение.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка се финансира със средства в размер на 415 000 лева без ДДС по оперативна програма „Добро управление“, проект BG05SFOP001-1.004 „Надграждане на хоризонталните и централни системи на електронното управление във връзка с прилагане на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги“. 138 383,00 лева без ДДС се осигуряват от бюджета на ДАЕУ.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на обособени позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Разделянето на обособени позиции е нецелесъобразно и поради факта, че крайния резултат зависи изключително от синхронизирането и успешната реализация на всички дейности от предмета на поръчката, което ще се постигне в най-голяма степен при изпълнението на договора от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 553383 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл.73,ал.1 от ЗОП възложителите могат да избират свободно открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Кирил Бойков Дойчинов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на ДАЕУ, лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № ДАЕУ-8738/05.10.2018 г. на председателя на ДАЕУ.