Версия за печат

02711-2019-0137

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

53. Растениевъдство


Решение номер 165 от дата 15.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, Териториално поделение ДГС Търговище гр. Търговище към СИДП ДП гр. Шумен, бул. Цар Освободитет № 22, За: Янита Петрова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/semena2019/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско и ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП „ДГС Търговище” гр. Търговище”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП „ДГС Търговище” гр. Търговище”. Целта обществената поръчка е доставка, чрез покупка на семена за селскосопанската дейност дейност на ТП "ДГС Търговище", които да отговарят на поставените изисквания от Възложителя и посочение в "Техническата спецификация". Доставените семена трябва да са вписани в Европейски каталог за сортовете или Официалната сортова листа на Република България, одобрена от Изпълнителна агенция по сортоизпитване, апробация и семеконтрол (ИАСАС). Доставените семена бъдат от реколта 2018 г. и да бъдат с означен срок на годност, който трябва да бъде не по-малко от 80% остатъчен срок на годност към момента на доставката. Също така да отговарят на изискванията на Закона за посевния и посадъчен материал и подзаконовата нормативна уредба, относно производството, опаковането, етикетирането и др. свързани с предлаганите семена, предмет на настоящата поръчка. Доставените продукти да бъдат в опаковки, разфасовки и общи количества, "или еквивалентно/и" както следва: 1. Семена пролетен овес – общо количество от 1 500 кг. да бъде в опаковка и разфасовка 10 кг. или 25 кг. семена в 1 бр. торба; 2. Семена царевица – общо количество от 25 кг. да бъде в опаковка и разфасовка 10 кг. или 25 кг. семена в 1 бр. торба; 3. Семена люцерна – общо количество от 200 кг. да бъде в опаковка и разфасовка 10 кг. или 25 кг. семена в 1 бр. торба;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира постигане на оптимален резултат и качество на изпълнението.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 4000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 175400 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2019 г. на СИДП ДП - ЦУ и ТП по вид и прогнозна стойност в лв., без ДДС с обща стойност за ДП от 175 400 лв. без ДДС по т. 9 от Раздел "Доставки" по Приложение № 1 към Заповед № 549 от 21.12.2018 г., на Директора на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Видът на процедурата е съгласно указанията, обективирани в Заповед № 549 от 21.12.2018 г.,на Директора на СИДП Шумен, като общата стойност на всички териториални поделения е под праговете по чл. 20, ал. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се възлага на основание на делегиране на правомощия при условията на чл. 7 от ЗОП, съгласно Заповед № 549 от 21.12.2018 г., изменена със Заповед № 241 от 11.07.2019 г. на Директора на СИДП ДП - гр. Шумен

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалби може да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1 т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

директор