Версия за печат

02711-2019-0136

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

53. Растениевъдство


Решение номер 164 от дата 15.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, Териториално поделение ДГС Търговище гр. Търговище към СИДП ДП гр. Шумен, бул. Цар Освободитет № 22, За: Янита Петрова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/preparati2019/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско и ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП „ДГС Търговище” гр. Търговище”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на препарати за растителна защита за нуждите на ТП „ДГС Търговище” гр. Търговище”. Целта на обществената поръчка е доставка чрез закупуване на препарати за растителна защита за селскостопанска дейност на ТП „ДГС Търговище“ гр. Търговище, които да отговарят на поставенте изисквания от възложителя и посочените в „Техническата спецификация“. Доставeните препарати за растителна защита следва да отговарят на Закона за защита на растенията относно изискванията за хербициди и инсектициди, и да бъдат с означен срок на годност, който трябва да бъде не по-малко от 80% остатъчен срок на годност към момента на доставката. Изисквания на които следва да отговарят доставяните препарати за растителна защита: I .ХЕРБИЦИДИ: 1. Срещу едногодишни житни плевели, в т.ч. див овес и широколистни плевели, в т.ч. слабочувстителни на хормоноподобните хербициди плевели при пролетен овес. Приложение: От фаза 3-ти лист до 2-ри възел на културата и 3-5-ти лист на житните (3-ти лист до края на братене на дивия овес) и 2-4-ти лист на широколистните плевели (2-5-ти прешлен на лепка); активно вещество-45 г/л пиноксаден + 5 г/л флорасулам; доза/ дка(концентрация) - 100 мл/дка с 20 - 40 л/ дка работен разтвор; количество - 10 литра; 2. Хербицид с приложение: Срещу едногодишни житни и някои широколистни плевели. Внася се след сеитба (засаждане), преди поникване или преди разсаждане на културата.; 960г/л s-метолахлор; доза/ дка(концентрация) - 150мл/дка; количество – 5 литра; 3. Хербицид с приложение: Срещу едногодишни и многогодишни житни и широколистни плевели, паламида и балур от семена и коренища; Съдържа 44 г/л темботрион + 22 г/л изоксадифен-етил антидот; доза/ дка(концентрация) - 200мл/дка; количество – 5 литра; Доставките (поръчките) ще се извършват след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя в срок до 3 (три) работни дни след получаване на същата от страна на Изпълнителя. Срок на договора: до извършване на доставките или до 12 (дванадесет) месеца от датата на подписването, което събитие настъпи по-рано. Място на изпълнение на доставките: Доставките предмет на настоящата обществена поръчка да се доставят до Горски разсадник „Баячево“ в обхвата на дейност на ТП „ДГС Търговище“, с адрес: общ. Търговище, обл. Търговище, с. Баячево.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира постигане на оптимален резултат и качество на изпълнението.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1850 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 130500 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2019 г. на СИДП ДП - ЦУ и ТП по вид и прогнозна стойност в лв., без ДДС с обща стойност за ДП от 130 500 лв. без ДДС по т. 10 от Раздел "Доставки" по Приложение № 1 към Заповед № 549 от 21.12.2019 г., на Директора на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Видът на процедурата е съгласно указанията, обективирани в Заповед № 549 от 21.12.2019 г.,на Директора на СИДП Шумен, като общата стойност на всички териториални поделения е под праговете по чл. 20, ал. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се възлага на основание на делегиране на правомощия при условията на чл. 7 от ЗОП, съгласно Заповед № 549 от 21.12.2019 г., изменена със Заповед № 241/11.07.2019 г. на Директора на СИДП ДП - гр. Шумен

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалби може да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1 т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

директор