Версия за печат

01224-2019-0024

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер БНБ - 89928 от дата 13.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000694037

BG411, Българска народна банка, пл. Княз Александър I № 1, За: Станислава Стойнева, България 1000, София, Тел.: 02 91451807, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bnb.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2019-0024_BG.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Българска народна банка

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за сключване на рамково споразумение


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Развитие и абонаментно обслужване на Интегрираната статистическа информационна система (ИСИС) в БНБ“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Абонаментно обслужване на Интегрираната статистическа информационна система в БНБ (наричана по-нататък ,,системата/ИСИС”). Абонаментното обслужване се осъществява съгласно „Обхват, изисквания и условия за абонаментно обслужване на Интегрирана статистическа информационна система (ИСИС) в БНБ“ –Приложение № 1.2. и въз основа на отправено Искане за допълване на оферта. Абонаментното обслужване на системата следва да се осъществява за 4 (четири) години, считано от 08.02.2020 г. 2. Проектиране, разработка и внедряване на подобрения, изменения и допълнения (наричани по-нататък алтернативно ,,актуализации на системата” или „функционално развитие“) към ИСИС. Дейностите се осъществяват съгласно „Основни насоки за развитие на Интегрираната статистическа информационна система“ – Приложение № 1.3. и въз основа на отправено Искане за допълване на оферта. Общият обем на дейностите по функционално развитие е в обем 4000 човекочаса, който обем е ориентировъчен. 3. Гаранционна поддръжка на съответните актуализации на системата. След изтичане на съответния срок на гаранционна поддръжка обслужването на съответните актуализации става част от абонаментното обслужване на системата по т. 1. въз основа на уведомление/искане от страна на възложителя; Обхватът, естеството и начинът на осъществяване на отделните услуги, както и правата и задълженията на страните във връзка с осъществяване на всяка от услугите, ще бъдат определени в съответния/те договор/и, сключен/и въз основа на рамковото споразумение и съобразно офертата на избрания изпълнител относно всеки конкретен договор.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка и единността на дейностите, включени в нея, не предполага разделянето й на обособени позиции. Предвид естеството на услугите е необходимо същите да бъдат възложени на един изпълнител. Възлагането на взаимосвързаните услуги по абонаментно обслужване и функционално развитие на повече от едно лица би застрашило целостта на системите и на съхраняваната от тях информация.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 815400 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 73, ал. 1 от ЗОП при възлагане на обществени поръчки публичните възложители могат да избират свободно открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ангелина Тодорова Градева

VIII.2) Длъжност

Директор на дирекция "Обществени поръчки", съгласно Заповед № БНБ-36859/01.04.2019 г. на Управителя на БНБ