Версия за печат

00338-2019-0012

BG-Разград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 33 от дата 12.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

BG324, Община Разград, бул.,,Бели Лом'' №37А, За: Кристина Колева, България 7200, Разград, Тел.: 084 660171, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190809uJgK3669625.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Основен ремонт на тротоар по ул.,,Странджа‘‘ в с.Топчии и основен ремонт на тротоар по ул.,,Княз Борис‘‘ от ул.,,Добруджа‘‘ до автобусна спирка ,,Лудогорски порцелан‘‘ в гр. Разград“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Основния ремонт на тротоари в гр.Разград е с обща квадратура – 208 м2 съобразно финансовите средства на Възложителя. Основния ремонт на тротоари в гр.Разград е с обща квадратура – 170 м2 съобразно финансовите средства на Възложителя. Конкретните видове работи са посочени подробно в техническата спецификация към настоящата поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Спецификата на предмета на поръчката, а именно възстановяване и подобряване на експлоатационните качества на тротоарите в поръчката, чрез комплекс от мероприятия, както изпълнението на строително- ремонтни дейности по ремонт и възстановяването на тротоари не позволява отделянето на дейности или група дейности в самостоятелна обособена позиция, поради функционалната и технологичната обвързаност между предвидените СРР и организацията на работния процес. Разделянето би довело до значителни затруднения в техническото изпълнение, лошо качество и липса на солидарна отговорност, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя, тъй като дейностите са от такова естество, че са взаимно свързани по начин и в степен, които при разделяне биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Настоящата обществена поръчка е неделима по своята същност предвид обстоятелството, че всяка една дейност е свързана с останалите, т.е. сходни по своето естество които са необходими за изпълнение на строително – монтажните работи и обуславя извършването им от един изпълнител. Организацията на работния процес, технологическата последователност и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, който може да бъде обединение на отделни субекти. В противен случай, координирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши точното и качествено изпълнение на поръчката. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публични средства, в случая се приема, че разделянето на обособени позиции не е целесъобразно. Неразделянето не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието в процедурата на икономически оператори.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 12708.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2 от ЗОП, когато планираната(прогнозната) за провеждане поръчка е за строителство и е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят прилага процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 12 708,83 лв. без ДДС, но на Възложителя са известни към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка и други поръчки за възлагане със сходен идентичен предмет, чиято стойност не надвишава стойността по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие процедура „публично състезание“ по ЗОП . Провеждането на предвидената в ЗОП процедура „публично състезание“ гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността и законосъобразността при разходването на публични средства. Посредством прилагането на предвидения в ЗОП ред за тази процедура, възложителят цели и защитаване на обществения интерес, като насърчи конкуренцията и създаде равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата, при която всички заинтересувани лица могат да подадат оферта, съгласно чл.18, ал.2 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срока за подаване на жалби е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Д-р Валентин Стефанов Василев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Разград