Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Росен Монов, България 1000, София, Тел.: 02 9824466, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/dussd/дирекцията/обществени-поръчки-до-22-11-2016-г/обществени-поръчки-открити-след-01-10-2014-г/преглед/обществени-поръчки-открити-след-01.10.2014-г/toneri-kopirni-ustroistva-3.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства по обособена позиция № 1 – Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч пи), съгласно сключено рамково споразумение рег. № СПОР-9/30.05.2017г. от Централния орган за обществени поръчки (ЦООП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-62 от 30.11.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ЛИРЕКС БГ ООД, район „Младост”, ж.к. „Младост 3”, блок 306, вход 2, България 1712, София, Тел.: 02 9691691, E-mail: office@lirex.bg, Факс: 02 9691692

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка НР (Ейч пи) (обособена позиция № 1)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.11.2017 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
674203.32 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.12.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
674203.32 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът за обществената поръчка е сключен съгласно рамково споразумение СПОР № 9/30.05.2017 г. с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ” по обособена позициия № 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)”.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Стилиян Огнянов Кротнев
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - Минитерство на вътрешните работи, оправомощено длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП съгласно заповед № 8121з-1171/21.09.2018 г. на Министъра на вътрешните работи