І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543
BG421, Община Раковски, пл. България № 1, За: Мирослав Милев - ст. юрисконсулт на община Раковски, Светлана Шопова - гл. инженер на община Раковски, България 4150, Раковски, Тел.: 031 512369; 031 512213, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 031 512361
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: ОПЗ-15 от 24.07.2018 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00575-2018-0006
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
„ПРИСТРОЙКА НА НОВА СГРАДА КЪМ ДЕТСКА ГРАДИНА „ЩАСТЛИВО ДЕТСТВО”- две нови градински групи и физкултурен салон – ОСНОВНО ЗАСТРОЯВАНЕ в УПИ I-180,детска градина, имот №502.180,кв.48,ПУП на гр. Раковски
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 500 от 12.10.2018 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG421, „ЦИД - АТЛАС“ ООД, гр. Пловдив, община Пловдив, област Пловдив, ул. „Капитан Райчо“ №73А, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 629660, E-mail: eac.atlasltd@gmail.com, Факс: 032 631283
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
„ПРИСТРОЙКА НА НОВА СГРАДА КЪМ ДЕТСКА ГРАДИНА „ЩАСТЛИВО ДЕТСТВО”- две нови градински групи и физкултурен салон – ОСНОВНО ЗАСТРОЯВАНЕ в УПИ I-180, детска градина, имот №502.180, кв. 48 по ПУП на гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив.“
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
499569.69 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: чл. 15, ал. 1 и чл. 3, ал. 1 от Договора; Преди промяната: Чл. 15. (1) Цената на настоящия договор е в размер на 499’569,69 лева (четиристотин деветдесет и девет хиляди петстотин шестдесет и девет лева и шестдесет и девет стотинки) лв. без ДДС или 599’483,63 лева (петстотин деветдесет и девет хиляди четиристотин осемдесет и три лева и шестдесет и три стотинки) лв. с ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор.
Чл. 3. (1) Срокът за изпълнение на настоящия договор е 156 (сто петдесет и шест) календарни дни, който започва да тече при условията на чл. 4 от настоящия договор. ; След промяната: „Чл. 15. (1) Цената на настоящия договор е в размер на 467’130,57 лева (четиристотин шестдесет и седем хиляди сто и тридесет лева и петдесет и седем стотинки) без ДДС или 560’556,68 лева (петстотин и шестдесет хиляди петстотин петдесет и шест лева и шестдесет и осем стотинки) с ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор.“
„Чл. 3. (1) Срокът за изпълнение на настоящия договор е 151 (сто петдесет и един) календарни дни, който започва да тече при условията на чл. 4 от настоящия договор.“
; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП и чл. 5, ал. 2 от договора
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
Изпълнението е 93.51% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: С Допълнително споразумение към ДОГОВОР за ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „ПРИСТРОЙКА НА НОВА СГРАДА КЪМ ДЕТСКА ГРАДИНА „ЩАСТЛИВО ДЕТСТВО”- две нови градински групи и физкултурен салон – ОСНОВНО ЗАСТРОЯВАНЕ в УПИ I-180, детска градина, имот №502.180, кв. 48 по ПУП на гр. Раковски, Община Раковски, Област Пловдив“ № 500 от 12.10.2018 г. (нар. Договорът), страните се договарят за намаляване на общата стойност на договора в интерес на възложителя, поради отпадане на дейности по доставка и монтаж от общия обем на договора. Това е довело и до намаляне срока за изпълнение с толкова, колкото е предвиденият за доставка и монтаж на оборудването, съгласно изложеното в линейния график към Техническото предложение, а именно 5 (пет) календарни дни.
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
467130.57 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
Протокол/Акт (Образец19) за Извършени Строително Монтажни Работи е подписан на дата 18.07.2019 г.
Издадена е фактура от страна на Изпълнителя на дата 22.07.2019 г.
Плащането е извършено на 06.08.2019 г. от страна на Възложителя.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Павел Андреев Гуджеров
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Раковски