Версия за печат

00630-2019-0009

BG-с.Ситово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 20 от дата 06.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000565544

BG325, Община Ситово, ул.Трети март №72, За: Татяна Христова, България 7583, с.Ситово, Тел.: 086 882213, E-mail: sitovo@mail.bg, Факс: 086 882212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sitovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/sitovo-527/proceduri-20-1-zop/#h.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 4 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Аварйно-възстановителни ремонтни работи при отстраняване на щетите при природно бедствие-ураганен вятър на сградата на ОУ "Стефан Караджа", с.Искра, Община Ситово“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Ивършване на строително - ремонтни работи на сградата на училището, включващи - демонтиране на ламаринени листове и каменна вата и монтиране на метална конструкция, покривни панели, водосточни тръби и гръмоотводна инсталация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка не следва да бъде разделяна на обособени позиции, с оглед обстоятелството, че предмета на поръчката е неделим. Предвидената дейност е строителство, поради което е нецелесъобразно разделянето на поръчката на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 88637.78 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата обществена поръчка се възлага по реда на чл.79, ал.1, т.4 от ЗОП, поради следните причини:поради силния ураганен вятър на 30.04.2019г. на територията на с.Искра и общината са нанесен щети на сградата на ОУ"Стефан Караджа" с.Искра, които правят сградата на училището неизползваема, нанесените щети застрашават живота на учители и ученици -установени са следните щети - липса на листовете на ламарина и подложна вата, деформации на покривни елементи и компроментирани улуци, водосточни казанчета и тръби; във вътрешните помещения-коридори и класни стаи се наблюдават следи от омокряне и наличие на течове по стни и тавани. Считам, че са налице предвидените в закона, обстоятелства за необходимо неотложно възлагане на поръчката и не е възможно спазване на сроковете по чл.178, ал.2 и 3 от ЗОП, като обстоятелствата, с които се обосновава неотложното възлагане не се дължат на възложителя. В тази връзка, считам, че са налице „изключителни обстоятелства“ по смисъла на т. 17 на §2 от Допълнителните разпоредби на ЗОП, предизвикани от непредвидими за възложителя събития, които безспорно увреждат и непосредствено застрашават здравето и сигурността на учители и ученици. Обстоятелства са от такова естество, че съществено затрудняват нормалното изпълнение на нормативно установени дейности по строителството.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„АСПИД-81” ЕООД, ЕИК 201057515, с.Калугерене 7631, общ.Главиница, ул. „Пета” №8, e-mail: aspid_81@abv.bg, тел: 0878 693380

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

При сключване на договора определният за изпълнител трябва представи документите по чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП и декларация за липса на обстоятелства по чл.54, ал.1, т.7 от ЗОП.Изпълнителите трябва да представят и гаранция за изпълнение на строителни дейности в размер на три процента от стойността на сключения договор без ДДС. Прогнозните стойности за изпълнение на строително -монтажните работи е 88637.78 без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 дневен срок от публикуване на решението за провеждането на настоящата процедура на договаряне без предварително обявление по чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Сезгин Басри Алиибрям

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Ситово