Версия за печат

01389-2016-0003

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103003668

BG331, Градски транспорт ЕАД, ул. Тролейна № 48, За: Димитър Атанасов, България 9000, Варна, Тел.: 052 572200, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gtvarna.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pk.gtvarna.com/2016/procedura-po-zop-01389-2016-0003.

I.4) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 5 от 12.04.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01389-2016-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на резервни части и материали за ремонт на автобусната техника на "Градски транспорт" ЕАД гр. Варна по 9 обособени позиции.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ГТД № 79/31.08.2016г. от 30.08.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Мит ООД, ул. Стенка Разин № 22, България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 505751, E-mail: mit_varna@abv.bg, Факс: 052 505752

Интернет адрес/и:

URL: https://mit-varna.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на резервни части за автобуси "Тедом"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
300000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.04.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в месеци: 7
Причини за забавянето: Договорът се счита за приключен от датата на последното плащане по доставени стоки и представени фактури, оформени по реда на Закона за счетоводството.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 49% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Касае се за доставка на резервни части франко склада на Възложителя, за нуждите на „Градски транспорт” ЕАД - гр. Варна ПО ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАЯВКА от Възложителя, СЪГЛАСНО НЕГОВИТЕ НУЖДИ. Съгласно сключеният договор Възложителят няма задължение да заяви (поръча) всички части в пълен обем и може да намали обема на обществената поръчка при евентуално отпадане на необходимостта от осигуряване на някои номенклатури от посочените в Приложението резервни части. Прогнозната стойност по тази Обособена позиция е 300000 лв.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
147296.23 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Желю Петров Алексиев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор (съгл. пълномощно рег. № 3789/12.07.2019г.)