Версия за печат

00212-2019-0016

BG-Петрич:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 38 от дата 29.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024916

BG413, ОБЩИНА ПЕТРИЧ, ул.Цар Борис III№ 24, За: Зорница Авгинова, България 2850, Петрич, Тел.: 00359 74569112, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 00359 74562090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.petrich.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://info-m.eu/petrichnew/?p=7269.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва Доставка, монтаж и гар. обслужване на техн. оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“. След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят или упълномощен негов представител възлага писмено видовете и количествата оборудване и обзавеждане в зависимост от конкретния обект с възлагателно писмо до Изпълнителя. Избраният за изпълнител следва при доставката да монтира доставеното в съответните обекти и помещения, както и да участва заедно с представител на Възложителя в проверка за правилното им функциониране. Доставката на обзавеждането и оборудването се удостоверява с приемо-предавателен протокол. Видовете оборудване и обзавеждане, както и съответните изисквания са подробно описани в Техническата спецификация към документацията за участие. Техническо оборудване за "синя стая"- част от комплексна доставка( камери; безжични слушалки за интервюиращия; скрит микрофорн;записващо устройство DVR;мишка, монитор, аудио миксер;аварийно захранване; безжичен микрофон в стаята за изслушване.Срокът за изпълнение на доставката е до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо от Възложителя. Срокът за изпълнение на поръчката е обвързан със срока за изпълнение на Договор № от ИСУН - BG16RFOP001-5.001-0020-C01; №РД-02-37-148/01.12.2017г. за безвъзмездна финансова помощ по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор № от ИСУН - BG16RFOP001-5.001-0020-C01; №РД-02-37-148/01.12.2017г. за БФП по п-ра BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции поради следното: Всички доставки и съпътстващите ги дейности, предмет на поръчката са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на предмета на позиции биха довели до съществени затруднения при изпълнение на поръчката- доставката, инсталирането(монтажа)не могат да съществуват сами по себе си и са взаимно зависими по вид и по време на изпълнение. Предвид това разделянето би довело до значителни затруднения в техническото изпълнение, лошо качество и липсва на солидарна отговорност, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. Предвид горните съображения, в случая се приема, че разделянето на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение № 10/30.03.2018г. на Кмета на община Петрич и публикувано обявление в РОП под номер 00212-2018-0007, с ID 840201 е открита процедура по реда на чл. 178 от ЗОП – публично състезание с предмет:» „Извършване на доставка, монтаж и гаранционно обслужване на оборудване и обзавеждане по проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“ по обособени позиции”: Обособена позиция 1: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане и мебелировка във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“; Обособена позиция 2: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на черна и бяла техника във връзка с изпълнението на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“; Обособена позиция 3: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“; Обособена позиция 4: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“. Съгласно условията на Решение № 17 от 05.04.2018г. на Кмета на община Петрич за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация, публикувано в РОП по номер 00212-2018-0007, определеният от възложителя срок за получаване на оферти е до 17:00 часа на 26.04.2018г. Видно от водения на основание чл. 48, ал. 1 от ППЗОП регистър за получени оферти, подадени за участие в процедурата, в рамките на определения за това срок, в деловодството на община Петрич не са постъпили оферти за участие в процедурата по обособена позиция № 4: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за „синя стая“ във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“. На основание чл. 110, ал. 1, т.1 от ЗОП, Възложителят е прекратил процедурата в частта на ОП 4: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за „синя стая“ във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“ с Решение № 55/07.08.2018г., което е влязло в сила. Предвид гореизложеното, Възложителят констатира, че са налице предпоставките на чл. 182, ал. 1, т. 2 предложение първо от ЗОП, а именно: при обявена процедура по публично състезание по ОП 4: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за „синя стая“ във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“ няма подадени оферти и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени, поради което приложима в случая е процедурата на пряко договаряне.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

КООПЕРАЦИЯ »ПАНДА», със седалище и адрес на управление: гр. София – 1784, бул. «Цариградско шосе» № 139, с ЕИК 000885099, представлявано от Елка Николова Каменова - Цанкова "НЕТ ПЛЮС-ПЕТРИЧ" ООД, със седалище и адрес на упавление :гр. Петрич 2850, ул."Рокфелер" №2, ЕИК 101531108, представлявано от Кирил Илиев Илиев и Милен Минчев Методиев заедно

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 10 от 30.03.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00212-2018-0007

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Поканеният участник следва да подаде оферта до 12.08.2019г., 17.00 часа. Преговарянето ще се проведе в сградата на Общинска администрация – Петрич, гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, заседателната зала на 13.08.2019г. от 11.30 часа, от комисия, назначена от Възложителя по реда на чл. 103, ал. 1 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗОП, решението може да се обжалва в 10-дневен срок от публикуването на решението за откриването на процедурата пряко договаряне.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Петров Бръчков

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Петрич