Версия за печат

00233-2019-0065

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер 73 от дата 29.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза 110, За: Снежа Величкова, България 1233, София, Тел.: 02 9323322, E-mail: s_velitchkova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Предоставяне на хардуерно–софтуерно решение за печат, размножаване, сканиране и изпращане/получаване на факс и обработка на документи, чрез доставка и наемане и предоставяне на услуга за цялостна техническа поддръжка и обслужване за период от 48 месеца.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Целта на поръчката е да се поднови и модернизира печатащата среда в структурата на ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“. Изпълнителят трябва да предостави на Възложителя под наем стоки – устройства и софтуерни решения за размножаване, сканиране и изпращане/получаване на факс и обработка на документи в 25 локации, описани подробно в Таблица №1/Адреси на локациите/ от Приложение №1 - Техническа Спецификация и услуги за цялостна техническа поддръжка и обслужване. Решението трябва да включва доставката на чернобели и цветни многофункционални устройства -148 бр. и принтери 59 броя, както и интеграция на предоставени устройства в инфраструктурата на Възложителя, пълното им сервизно обслужване, отчетност и контрол на печата, извличане и търсене на информация. След приключване на договора Възложителят връща на Изпълнителя доставените мултифункционални устройства и принтери и софтуерни решения в едномесечен срок. Прогнозният общ обем печат е около 370 000 страници месечно, от които 349 000 черно-бели страници и 21 000 цветни страници.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Спецификата на предмета на обществената поръчка не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции, предвид че дейностите са взаимно обвързани.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1250000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpo905ABzSdQA%3d%3d.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 -дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Христов Папукчийски

VIII.2) Длъжност

Генерален директор