Версия за печат

02709-2019-0079

BG-с. Чупрене:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер 165 от дата 23.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760226

BG311, СЗДП ТП ДГС Миджур, ул. Асен Балкански № 2, За: Любослава Йорданова, България 3950, с. Чупрене, Тел.: 0896 376615, E-mail: ddsmidzhur@abv.bg, Факс: 09327 2420

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190723xJHX11469348.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопонисване и опазване на горски територии - държавна собственост съгласно Закона за горите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Поддръжка, ремонт и резервни части за компютърна техника за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Миджур”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поддръжка, ремонт и резервни части на компютърна техника за срок от 36 месеца за нуждите на СЗДП ТП ДГС „Миджур”. Поддръжка и ремонт на 11 броя компютри, 11 броя принтери, 1 брой копирна машина, като се определят следните максимални прогнозни стойности : 1.Поддръжка и ремонт на компютърна техника - 200 лв. без ДДС на месец. 2. Доставка на резервни части и принадлежности за компютърна техника - общо 360,00 лв. без ДДС. Прогнозната стойност от 200 лева без ДДС на месец за поддръжка и ремонт на компютърна техника е максималната, определена съгласно финансовия ресурс на ДГС Миджур. Определената прогнозна стойност за доставка на резервни части от 360 лева без ДДС е максималната, като в техническата спецификация на настоящата обществена поръчка са посочени примерни артикули, за които Възложителя счита, че би възникнала нужда да бъдат подменени. Артикулите са прогнозни и Възложителят не е обвързан със закупуването им, освен при възникване на необходимост от същото.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени дейности, свързани с извършването ремонта на компютърната техника, включително доставка на резервни части. Тъй като при извършването на ремонта възниква необходимост от доставка на резервни части, които ще се установяват от специалистите на Изпълнителя, осъществяващи дейностите по ремонта, с цел спестяване на време за доставката на необходимите резервни части е целесъобразно те да се поръчват и доставят от Изпълнителя на ремонта. Дейностите са неразривно свързани помежду си. Възлагането на услугата – поддръжка и ремонт и доставката на резервни части за извършването на ремонта на отделни изпълнители би създало пречки във времеви аспект и би забавило изпълнението на ремонта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 7560 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Видът процедура е съобразен с прогнозната стойност на обществената поръчка и съгласно изискванията на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2 от Закона за обществените поръчки.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Димитър Николов Христозов

VIII.2) Длъжност

Директор