Версия за печат

00057-2019-0004

BG-Твърдица:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 28-00-95 от дата 18.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590704

BG342, Община Твърдица, пл.Свобода №1, За: Атанас Атанасов, България 8890, Твърдица, Тел.: 00359 45442311, E-mail: oba_tv@abv.bg, Факс: 00359 45444049

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.tvarditsa.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.tvarditsa.org/index2.php?lang=bg&page=76.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Рехабилитация на улици в община Твърдица, област Сливен”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва рехабилитация на улици в населени места на община Твърдица: гр. Твърдица, гр. Твърдица-кв. Козарево, гр. Шивачево, с. Сборище, с. Оризари и с. Боров дол”

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е обособен в обособени позиции, тъй като всички дейности, включени в техническата спецификация, са взаимосвързани. Разделянето им е нецелесъобразно, тъй като ще доведе до невъзможност за качествено и бързо изпълнение на поръчката. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе евентуално до различно начало на дейностите по поръчката, а оттам и до разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане стартирането на някои от дейностите. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би създало риск за изпълнение на поръчката при възлагането им на различни изпълнители, като това би било свързано и с различна организация на строителния процес и вероятно до разлика в срока за изпълнение на отделните обособени позиции, което би затруднило възложителя с оглед на капацитета му да осъществява ефективен и качествен контрол. При евентуално разделяне на обособени позиции следва да се има предвид риска и възможността при отваряне офертите на участниците да се окаже, че за някои от обособените позиции липсват подадени оферти. С оглед разпоредбата на чл. 46, ал. 4 от ЗОП възложителят разполага с възможността да посочи в обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата дали офертите могат да бъдат подавани за една, за няколко или за всички обособени позиции, и при положение, че може да бъде заложено изискване офертите да бъдат подавани за всички позиции, на практика се обезмисля нейното разделяне. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението. Следва да се отбележи, че дейностите по изпълнение предмета на поръчката са идентични и в този смисъл е правилно и целесъобразно, че изпълнението на поръчката без разделянето й на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат и ще предотврати евентуална липса на кохерентност между резултатите, постигнати вследствие изпълнението на отделните дейности. По този начин възложителят ще си гарантира цялостно изпълнение на поръчката и предвидените дейности от страна на изпълнителя, респективно последният да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка, да е налице един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем. Обособяването на отделни позиции крие риск от невъзможност за точно изпълнение предмета на поръчката в пълен обем.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 400833.32 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.100, ал.3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Атанас Христов Атанасов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Твърдица