Версия за печат

02709-2019-0074

BG-Монтана:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 231 от дата 15.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760207

BG312, СЗДП ТП ДГС МОНТАНА, ул.Иван Аврамов №16, За: Любомир Истатков, България 3400, Монтана, Тел.: 0889 625844, E-mail: dgs_montana_tp@abv.bg, Факс: 0889 625844

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190715PcQb11404051.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на горските територии-държавна собственост съгласно Закона за горите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП Държавно горско стопанство – Монтана, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е доставката на стоки осъществени чрез покупка, съгласно чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спесификация: 1 Бяла копирна хартия А4, 80 гр./кв.м Пакет от 500 л. 150 2 Папка PVC, А4 с перфорация и механизъм брой 300 3 Папка джоб с перфорация, А4, от РР материал с дебелина 35 микрона брой 500 4 Ролки за касови апарати, термо хартия, 55мм 28метра, оп.12 опаковка 30 5 Коректор воден 20мл брой 3 6 Коригираща лента 5 мм/8 м брой 3 7 Лепило сухо-15гр. брой 10 8 Тампонно мастило – 30 мл.зелено брой 30 9 Самозалепващи листчета 75х75 мм, 100 л. опаковка 10 10 Хартиено кубче бяло,размер 84х84 мм,80 гр.,минимум 250 листа/6 бр.опаковка/ Опаковка 6 11 Тампони за печат 50 мм х70мм брой 6 12 Тиксо от РР материал, прозрачна – 19х33 м./4 бр. в опаковка опаковка 3 13 Тиксо от РР материал, прозрачна – 50мм. брой 3 14 Химикалки-обикновена, прозрачно тяло, връх 0,7 мм брой 100 15 Химикалки - асорти брой 30 16 Плик С5 със залепваща лента брой 300 17 Плик за писмо малък със залепваща лента брой 150 18 Фолио за ламиниране 65/95 мм ., опъковка 100 бр. Опаковка 5 19 Телчета за телбод 24/6/1000 бр. в кутия кутия 15 20 Перманентен маркер, 1-3 мм,различ. цветове брой 20 21 Текст маркер, различни видове брой 50 22 Острилка брой 6 23 Класьори големи – 8 см. от РР материал, А4 брой 90 24 Класьори малки – 5 см. от РР материал, А4 брой 30 25 Дневник ЕДСД брой 3 26 Молив с гума брой 20 27 USB Flash памет 16GB брой 3 28 Паус хартия А4 пакет 100л. брой 10 29 Гуми брой 6 30 Тетрадка голям формат с редове брой 5

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции: Ръководейки се от разпоредбите на чл.80,ал.1 от ППЗОП, когато обществената поръчка съдържа обективно делими части, някои от които са включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП, възложителят е длъжен да отдели тези части в една или няколко поръчки, които запазва заучастие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В този случай всяка поръчка се възлага по реда, приложим към общата стойност на всички поръчки, с изключение на случаите по чл.21,ал.6 от ЗОП. Възложителят отделя в отделна обществена поръчка настоящата, тъй като не следва да обособява отделни обособени позиции съгласно изискванията на ППЗОП(Изм.-Д.В. бр.17 от 2019г., в сила от 01.03.2019г.).

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1600 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл.18, ал.1,т.12, във връзка с чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Отварянето на офертите ще се извърши на датата, посочена в обявлението на открито заседание, съгласно изискванията на ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1,т.4 от ЗОП жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП, като жалбата се по дава до КЗК с копие до възложителя.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Петьо Тодоров Иванов

VIII.2) Длъжност

Директор