Версия за печат

00270-2019-0013

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер ФС-75 от дата 11.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

BG411, Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Б. Цветков; Г. Стратиев, България 1000, София, Тел.: 003592 9402666; 003592 9403122, E-mail: b.tsvetkov@government.bg, Факс: 003592 9402177

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=de4404aa-81f1-11e9-a3f4-f04da2031065.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Разработване на Система за управление на Националните инвестиции (СУНИ)"

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва дейности по разработване на Система за управление на националните инвестиции (СУНИ) и има за цел осигуряване на адекватен инструмент за проследяване спазването на един от основните принципи в работата на структурните и инвестиционните фондове, а именно принципа на допълняемост, като и с оглед необходимостта от текущо проследяване на ефекта от съответните политики, използвайки разработените в ИСУН 2020 функционалности и програмен код, като наличените в ИСУН 2020 функционалности следва да бъдат адаптирани към специфичните изисквания на проектите, финансирани с публични национални средства. Срокът за изпълнение на дейностите, обект на настоящата поръчка, е до 31.12.2021 г., като срокът на изпълнението на Дейност 1 – Анализ на текущите функционалности на ИСУН 2020 и анализ на бизнес процесите, свързани с отразяване на извършваните инвестиции с национални средства е до 3 (три) месеца от подписване на договора с избрания изпълнител, а за разработка на системата – до 6 (шест) месеца, считано от датата на одобряване на резултатите по Дейност 1. Срокът за изпълнение на Дейност 2 по отношение на поддържането и актуализирането на приложението, осигуряващо промени в приложния софтуер е до 31.12.2021 г. Изпълнителят трябва да осигури за своя сметка гаранционна поддръжка за период до 31.12.2023 г.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Бюджетна линия BG05SFOP001-4.005-0005 „Повишаване на ефективността и ефикасността на ЦКЗ 2019-2021 г.“, финансирана по Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че дейностите по разработване на системата и осигуряване на работоспособността й в рамките на поддръжката, описани в Техническите спецификации на настоящата поръчка, са заложени в определена последователност и са взаимосвързани по начин и в степен, които биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат, в случай че изпълнението на поръчката бъде възложено на различни изпълнители.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 500000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Стойността на настоящата поръчка в размер на 500 000,00 лв., надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Леончия Петрова Сеизова

VIII.2) Длъжност

Началник на отдел ОПИТ в дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността", упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно т. 3 от Заповед № В-17/23.01.2018 г. на министър-председателя.