00270-2019-0013
Технически редакции | ||
11.07.2019 16:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.07.2019 16:01 ч. : | 11/07/2019 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.07.2019 16:01 ч. : | 11/07/2019 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Б. Цветков; Г. Стратиев, България 1000, София, Тел.: 003592 9402666; 003592 9403122, E-mail: b.tsvetkov@government.bg, Факс: 003592 9402177
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.government.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=de4404aa-81f1-11e9-a3f4-f04da2031065.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Министерски съвет
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Разработване на Система за управление на Националните инвестиции (СУНИ)"
Предметът на поръчката включва дейности по разработване на Система за управление на националните инвестиции (СУНИ) и има за цел осигуряване на адекватен инструмент за проследяване спазването на един от основните принципи в работата на структурните и инвестиционните фондове, а именно принципа на допълняемост, като и с оглед необходимостта от текущо проследяване на ефекта от съответните политики, използвайки разработените в ИСУН 2020 функционалности и програмен код, като наличените в ИСУН 2020 функционалности следва да бъдат адаптирани към специфичните изисквания на проектите, финансирани с публични национални средства. Срокът за изпълнение на дейностите, обект на настоящата поръчка, е до 31.12.2021 г., като срокът на изпълнението на Дейност 1 – Анализ на текущите функционалности на ИСУН 2020 и анализ на бизнес процесите, свързани с отразяване на извършваните инвестиции с национални средства е до 3 (три) месеца от подписване на договора с избрания изпълнител, а за разработка на системата – до 6 (шест) месеца, считано от датата на одобряване на резултатите по Дейност 1. Срокът за изпълнение на Дейност 2 по отношение на поддържането и актуализирането на приложението, осигуряващо промени в приложния софтуер е до 31.12.2021 г. Изпълнителят трябва да осигури за своя сметка гаранционна поддръжка за период до 31.12.2023 г.
НЕ
ДА
Бюджетна линия BG05SFOP001-4.005-0005 „Повишаване на ефективността и ефикасността на ЦКЗ 2019-2021 г.“, финансирана по Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
НЕ
Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че дейностите по разработване на системата и осигуряване на работоспособността й в рамките на поддръжката, описани в Техническите спецификации на настоящата поръчка, са заложени в определена последователност и са взаимосвързани по начин и в степен, които биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат, в случай че изпълнението на поръчката бъде възложено на различни изпълнители.
НЕ
V: Мотиви
Стойността на настоящата поръчка в размер на 500 000,00 лв., надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
11.07.2019 г.
VIII: Възложител
Леончия Петрова Сеизова
Началник на отдел ОПИТ в дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността", упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно т. 3 от Заповед № В-17/23.01.2018 г. на министър-председателя.