00226-2019-0018
Технически редакции | ||
11.07.2019 09:52 ч. : | 11/07/2019 09:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.07.2019 09:52 ч. : | 11/07/2019 09:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG314, Община Плевен, площад Възраждане № 2, За: Людмил Грънчаров - Главен експерт в отдел Обществени поръчки, България 5800, Плевен, Тел.: 064881 327, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.pleven.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://pleven.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=%2bzjfzd%2bysyk%3d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Пряко договаряне
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Ремонт сградата на ДГ „Синчец” – гр. Плевен
ДГ "Синчец" се помещава в масивна двуетажна сграда (сграда 1), построена през 1948 година и в масивна едноетажна сграда(сграда 2), построена през 1907 година. В сграда 1 ще се ремонтират санитарните възли на I-ви и II-ри етаж. Ще се подмени ВиК инсталацията и ще се подменят санитарните прибори. Ще се ремонтира ел. инсталацията и ще се монтират нови осветителни тела. Ще се демонтира фаянсовата облицовка и изпълни нова такава, а стените и таваните след отстраняване на боята ще се шпакловат, грундират и боядисат с латексова боя. В спалните, занималните и коридора в сграда 1 и сграда 2 след демонтаж на балатум и дюшеме ще се изпълни армирана циментова замазка. В занимални и спални ще се положи настилка от ламиниран паркет, а в коридора настилка от теракотни плочи. Стените и таваните след отстраняване на боята ще се шпакловат, грундират и боядисат с латексова боя. В офиса в сграда 2 ще се демонтира фаянсовата облицовка и изпълни нова. Ще се положи нова подова настилка от теракотни плочи. След изкърпване на вътрешната мазилка, стените и таваните ще се шпакловат, грундират и боядисат с латексова боя.
ДА
1
НЕ
НЕ
Липсата на разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е продиктувано от факта за нецелесъобразност.
НЕ
V: Мотиви
Проведена е процедура за възлагане чрез публично състезание, която е прекратенана основание чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП, тъй като подадените оферти са неподходящи.
1.“ПЕТРОВ 95 ЮРИ НЕНЧЕВ” ЕООД, ЕИК 201684795, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, ул. Хаджи Димитър №24, представлявано от Юри Ненчев – управител. 2.“РОСБУЛКАР 77” ЕООД, ЕИК 202207882, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, ул. Мусала №5, ет.1, офис 2, представлявано от Росен Димитров – управител. 3.“НИТОВ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД, ЕИК 200031631, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, ж.к. Сторгозия , бл. 22 , вх. Г, ет. 1, ап. 3, представлявано от Димитър Нитов – Управител. 4.“СТРОЙКОНСУЛТ” ЕООД, ЕИК 114646733, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, ул. Цар Крум №5, представлявано от Гриша Гаджалов – управител.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
1. Изисквания на възложителя за изпълнение на поръчката: 1.1.Да е вписан към датата на подаване на офертата в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи-І група минимум IV категория. 1.2.Да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата на участника, както следва:Ръководител екип – строителен инженер със специалност „Промишлено и гражданско строителство/Строителство на сгради и съоръжения/”ПГС/ССС или строителен техник със специалност „Архитектура и строителство” или еквивалент, който да осъществява цялостното ръководство при реализирането на строително-монтажните работи; Длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд – 1 лице, съобразно с изискванията на Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. 1.3.Да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата - за строителство; Минимално изискване: Участникът следва да е извършил поне едно строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под„сходни с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират строителни ремонтни работи на сгради или на части от тях. 1.4. Всеки участник трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент. 1.5. Всеки участник трябва да прилага система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент. 2. Критерии за възлагане на поръчката: Оптимално съотношение качество- К1-Предлагана цена-60 точки; К2-Срок на изпълнение-40 точки; 3.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от прогнозната стойност на договора без ДДС в едва от следните форми: парична сума, банкова гаранция, застраховка. 4.Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Плевен 5800, пл. Възраждане №4, Център за административно обслужване на граждани. 5.Срокът за подаване на оферти е до 17:00 ч. на 17.07.2019г. Договарянето ще се проведе на 18.07.2019г. от 10:00 ч. в Заседателната зала на 3 етаж, в сградата на Община Плевен, пл. Възраждане № 2. 6.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато: 6.1. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс; 6.2. е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 6.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника. 6.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП; 6.5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; 6.6. установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност; 7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществени поръчки.
11.07.2019 г.
VIII: Възложител
ГЕОРГ ЛЕОНИДОВ СПАРТАНСКИ
КМЕТ НА ОБЩИНА ПЛЕВЕН