Версия за печат

00345-2018-0002

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831604711

BG411, Национален център за информация и документация, бул. Д-р Г.М. Димитров 52А, За: Вержиния Петрова Цанкова, България 1125, София, Тел.: 02 8173825, E-mail: vcankova@nacid.bg, Факс: 02 9713120

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nacid.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nacid.bg/bg/procurement/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 12-00-43 от 01.10.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00345-2018-0002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Реализиране на 8 броя специализирани обучения за администрацията на НАЦИД“ по проект „Подобряване на специализираните знания и умения на служителите в Националния център за информация и документация“, договор с рег. № BG05SFOP001-2.006-0005-С01/02.07.2018 г., Приоритетна ос № 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, процедура „Специализирани обучения за централната администрация”, финансиран по Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 95-00-3 от 05.02.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ОБУЧИТЕЛЕН ЦЕНТЪР „ПРЕСЛАВ“ ООД, район Изгрев, бул. „Д-р. Г.М. Димитров“ № 52А, ет. 5, България 1125, София, Тел.: 02 9496099, E-mail: office@preslav.org, Факс: 02 9496099

Интернет адрес/и:

URL: www.preslav.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

В рамките на настоящия договор Изпълнителят е изпълнил следните дейности : 1. Обучение „Специфика на дигитализацията на печатни издания“ - Дейност 1 за 9 участника за 2 дни в София; 2. Обучение за сложно търсене в Платформата COBISS. NET“ - Дейност 2 за 9 участника за 2 дни в София; 3. Обучение „Каталогизация на монографични публикации“ - Дейност 3 за 7 участника за 2 дни в София. 4. „Обучение по Авторско право във връзка със съдържанието на електронните издания“ - за 8 уч-ка за 2 дни в София; 5. Обучение „Дизайн на електронни издания“ - Дейност 5 за 8 участника за 2 дни в София; 6. „Търсене в структурирани и неструктурирани информац. р-си и информац. посредничество“ - за 26 участника за 4 дни извън София; 7. „Експертиза на документи за автентичност – документна и графологична експертиза“ - за 19 участника за 3 дни извън София; 8. Организация и управление на електронното съдържание в областта на образованието и наукатаза - 23 участника за 3 дни извън София.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

5

ІII.7) Стойност, посочена в договора
135530 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.07.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
135530 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ваня Ангелова Грашкина-Минчева
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор