Деловодна информация
00303
12-00-151 03/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
00303-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велики Преслав - кмет на община 000931625
ул. Борис Спиров №58
Велики Преслав BG333 9850 България
Камен Димитров - ръководител на проект +359 53844315
info@velikipreslav.bg +359 53844537

Интернет адрес/и

www.velikipreslav.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/1689


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на доставки на обзавеждане и оборудване във връзка със създаването на ЦОП и ДЦПДУТС в гр. Велики Преслав
33196200      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е: „Извършване на доставки на обзавеждане и оборудване във връзка със създаването на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0001 „Създаване на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав”, финансиран по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020“ по три обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на специализирано оборудване“;
Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на стандартно оборудване“;
Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на обзавеждане“
Инвестиционното намерение на Община Велики Преслав е свързано с изготвяне на инвестиционен проект и реализация на преустройство, модернизация, внедряване на енергоспестяващи мерки и доставка на необходимото оборудване и обзавеждане в съществуваща общинска сграда - бивша детска градина.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
70060.84      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на специализирано оборудване“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33196200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Велики Преслав, ул. „Иван Вазов“ № 14

Оборудването трябва да съответства на параметрите, заложени в техническите спецификации, да бъде ново и неупотребявано.
Изпълнението на поръчката включва доставка, разтоварване, сглобяване и/или монтаж, (при необходимост и изпитване) в съответните помещения на предвиденото специализирано оборудване за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав. Оборудването трябва да отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност и да бъде съобразено с възрастовите особености и физическите способности на децата. Изпълнителят трябва да представи при предаването на доставката сертификати за произход, както и всички необходими за по-нататъшното използване по предназначение на доставката документи, сертификати, разрешителни, инструкции и други.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен срок за извършване на доставки    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.001-0001 „Създаване на ЦОП и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав”, финансиран по ОП Региони в растеж 2014-2020

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на стандартно оборудване“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Велики Преслав, ул. Иван Вазов №14

Оборудването трябва да съответства на параметрите, заложени в техническите спецификации, да бъде ново и неупотребявано.
Изпълнението на поръчката включва доставка, разтоварване, сглобяване и/или монтаж, (при необходимост и изпитване) в съответните помещения на предвиденото специализирано оборудване за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав. Оборудването трябва да отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност и да бъде съобразено с възрастовите особености и физическите способности на децата. Изпълнителят трябва да представи при предаването на доставката сертификати за произход, както и всички необходими за по-нататъшното използване по предназначение на доставката документи, сертификати, разрешителни, инструкции и други.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен срок за извършване на доставки    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.001-0001 „Създаване на ЦОП и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав, финансиран по ОП Региони в растеж 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Велики Преслав, ул. Иван Вазов №14

Обзавеждането трябва да съответства на параметрите, заложени в техническите спецификации, да бъде ново и неупотребявано. Изпълнението на поръчката включва доставка, разтоварване, сглобяване и/или монтаж в съответните помещения на предвиденото обзавеждане за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав. Обзавеждането трябва да отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност и да бъде съобразено с възрастовите особености и физическите способности на децата. Всички мебели следва да бъдат с гладки повърхности, които лесно се хигиенизират, както и да се избягват мебели с остри ръбове. Изпълнителят трябва да представи при предаването на доставката сертификати за произход, както и всички необходими за по-нататъшното използване по предназначение на доставката документи, сертификати, разрешителни, инструкции и други.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен срок за извършване на доставките    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.001-0001 „Създаване на ЦОП и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав, финансиран по ОП Региони в растеж 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  889343 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
224    1   Доставка и монтаж на специализирано оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД 131008359
гр. София, район Люлин, ж.к. ЛЮЛИН 4 бл. 428 вх. Б ет. 7 ап. 44
София BG412 1359 България
bmb_bb@mail.bg +359 879402224
www.bmb_bb@mail.bg +359 879402224
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29720.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
205    2   Доставка и монтаж на стандартно оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
гр. София, район Младост, бул. Цариградско шосе 139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
13789.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11341.28      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
206    3   Доставка и монтаж на обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
гр. София, район Младост, бул. Цариградско шосе 139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28998.76      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Районен съд Велики Преслав
ул Борис Спиров №80
Велики Преслав 9850
vprs@abv.bg +359 53848300
www.vprs-court.org +359 53842224
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва