Версия за печат

00339-2019-0008

BG-Ямбол:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД/02-00493 от дата 21.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Радостин Евтимов, Мария Караиванова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681339;046 681439; 046 681325, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/235.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Друг: местно самоуправление


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Проектиране и изграждане на благоустрояване, доставка и монтаж на параклис, УПИ І на кв.74е в жк. „Георги Бенковски“ и упражняване на авторски надзор”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на проектиране, строителство и авторски надзор за изграждане на благоустрояване на околното пространство на параклиса и всички необходими външни комуникации, както следва: -Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Технически проект за обекта, в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с изискванията на Възложителя, със следните части: Част „Спецификации“ за готово изделие – „Параклис“,Част „Архитектурна”,Част „Конструктивна“,Част „Електрическа”,Част „ВиК“,Част „Геодезическа”,Част „План за безопасност и здраве”,Част „Паркоустройство и благоустройство”,Част ПУСО,Част „Проектно-сметна документация“; - Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, от името на Възложителя; -Отразяване на направените препоръки и забележки в хода на провеждане на съгласувателните процедури с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, и на извършване на оценката за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите от Консултанта. -Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; -Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи. -Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; -Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; -Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му; -Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър -Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо; -Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; -Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок. Обектът е първа група, пета категория.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Показателите за оценка на офертите:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 83333.34 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение № РД/02-00263 от 05.04.2019 г., влязло в сила на 16.04.2019 г., е прекратена откритата с Решение № РД/02-00144 от 27.02.2019 г. открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Проектиране, изграждане и благоустрояване на обекти на територията на Община Ямбол и упражняване на авторски надзор, по четири обособени позиции” в частта по обособена позиция № 4: „Проектиране и изграждане на благоустрояване, доставка и монтаж на параклис, УПИ І на кв.74е в жк. „Георги Бенковски“, поради неподаване на оферти за тази позиция и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

"Инфрастрой-Инженеринг" ООД, ЕИК: 838178157, седалище и адрес на управление гр.Ямбол, ул. „Васил Левски“ № 66.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: РД/02-00144 от 27.02.2019 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00339-2019-0004

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Красимира Петрова Петрова

VIII.2) Длъжност

зам.-кмет на община Ямбол, упълномощен със Заповед РД/02-00535/20.08.2018г.