00339-2019-0008
Технически редакции | ||
21.06.2019 17:24 ч. : | 21/06/2019 17:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.06.2019 17:24 ч. : | 21/06/2019 17:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ямбол:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG343, Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Радостин Евтимов, Мария Караиванова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681339;046 681439; 046 681325, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.yambol.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/235.
Регионален или местен орган
Друг: местно самоуправление
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Договаряне без предварително обявление
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Проектиране и изграждане на благоустрояване, доставка и монтаж на параклис, УПИ І на кв.74е в жк. „Георги Бенковски“ и упражняване на авторски надзор”
Изпълнението на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на проектиране, строителство и авторски надзор за изграждане на благоустрояване на околното пространство на параклиса и всички необходими външни комуникации, както следва: -Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Технически проект за обекта, в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с изискванията на Възложителя, със следните части: Част „Спецификации“ за готово изделие – „Параклис“,Част „Архитектурна”,Част „Конструктивна“,Част „Електрическа”,Част „ВиК“,Част „Геодезическа”,Част „План за безопасност и здраве”,Част „Паркоустройство и благоустройство”,Част ПУСО,Част „Проектно-сметна документация“; - Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, от името на Възложителя; -Отразяване на направените препоръки и забележки в хода на провеждане на съгласувателните процедури с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, и на извършване на оценката за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите от Консултанта. -Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; -Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи. -Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; -Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; -Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му; -Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър -Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо; -Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; -Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок. Обектът е първа група, пета категория.
ДА
1
НЕ
НЕ
Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.
НЕ
V: Мотиви
С Решение № РД/02-00263 от 05.04.2019 г., влязло в сила на 16.04.2019 г., е прекратена откритата с Решение № РД/02-00144 от 27.02.2019 г. открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Проектиране, изграждане и благоустрояване на обекти на територията на Община Ямбол и упражняване на авторски надзор, по четири обособени позиции” в частта по обособена позиция № 4: „Проектиране и изграждане на благоустрояване, доставка и монтаж на параклис, УПИ І на кв.74е в жк. „Георги Бенковски“, поради неподаване на оферти за тази позиция и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени.
"Инфрастрой-Инженеринг" ООД, ЕИК: 838178157, седалище и адрес на управление гр.Ямбол, ул. „Васил Левски“ № 66.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
21.06.2019 г.
VIII: Възложител
Красимира Петрова Петрова
зам.-кмет на община Ямбол, упълномощен със Заповед РД/02-00535/20.08.2018г.