Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831909905

BG411, Министерство на земеделието, храните и горите, бул. Христо Ботев № 55, За: Евгени Павлов, България 1040, София, Тел.: 02 98511341, E-mail: EPavlov@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mzh.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura158.aspx.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ” с три обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)”, Позиция 2: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки”, Позиция 3: "Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства", съгласно техническите спецификации на Възложителя, съдържащи се в електронните образци на ценова оферта в СЕВОП. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 5 лица за всяка обособена позиция със срок до 18 месеца.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД 51-23 от 30.08.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Роел-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1000, София, Тел.: 02 9461197, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция № 2 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

30.08.2017 г. 

Крайна дата

31.05.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
148380.97 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.06.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Добавят се артикули; Стойността на договора се увуличава с 1780.10 лв без ДДС. IV. Стойността на Договора се увеличава с 1 437,80 лв.(хиляда четиристотин тридесет и седем лева и осемдесет стотинки) без ДДС. Увеличава се срока на договора.; Преди промяната: Чл. 1. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извърши доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки, съгласно Техническата спецификация на артикулите, съдържаща се в образеца на ценово предложение в СЕВОП, неразделна част от настоящия договор. Чл. 6. (1) Цената на договора е в размер на 146 600, 87 лв. (сто четиридесет и шест хиляди и шестстотин лева и осемдесет и седем стотинки) без ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора. Чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 16.11.2018 г. ; След промяната: Раздел I „Предмет и срок на договора“, чл. 1, ал. 1 от Договора Техническа спецификация се добавят редове с артикули от 86 до 87: № на артикула/МЗХГ № на артикула, съгласно номерацията в РС Описание на необходимия оригинален консуматив (марка и модел на копиращите/печатащи устройства, за които е необходим консуматива) Коли-чество 86 36 Продуктов № TN-2320, Brother-касета с черен тонер, ( МФУ Brother DCP-L 2540) 10 87 8 Продуктов № PC-72RF, Brother-термотрансферна лента, (Факс-апарат Brother T 106) 10. „(1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извърши доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки съгласно Техническата спецификация на артикулите, съдържаща се в образеца на ценовото предложение в СЕВОП и Ценово предложение – приложение № 3б, неразделна част от настоящия договор.“ Чл. 6. (1) Цената на договора е в размер на 148 380, 97 лв. (сто четиридесет и осем хиляди триста и осемдесет лева и 97 стотинки) без ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора. ., В техническа спецификация се добавят нови редове с № 86 и № 87 със следните артикули: № на артикула/МЗХГ № на артикула, съгласно номерацията в РС Описание на необходимия оригинален консуматив (марка и модел на копиращите/печатащи устройства, за които е необходим консуматива) Коли-чество 86 8 Продуктов № PC-72RF, Brother-термотрансферна лента, (Факс-апарат Brother T 106) 10 87 36 Продуктов № TN-2320, Brother-касета с черен тонер, ( МФУ Brother DCP-L 2540) 10. „(1) Цената на договора е в размер на 148 038,67 лв. (сто четиридесет и осем хиляди и тридесет и осем лева и шестдесет и седем стотинки) без ДДС, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора.“ „чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност или до сключване на договор, след проведена процедура по реда на чл. 82, ал. 3 от ЗОП, във връзка с централизирана обществена поръчка за възлагане на процедура с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018 г., но не по-късно от 31.05.2019 г. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 и т. 6, б. „а“ от Закона за обществените поръчки.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 56.04% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изпълнението по договора е съобразно нуждите на възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
83149.6 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

За дата на приключване на договора следва да се счита, датата на последното плащане на Изпълнителя, а именно 10.06.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.06.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Десислава Жекова Танева
VII.2)
Длъжност: Министър на земеделието, храните и горите