Версия за печат

00797-2019-0033

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 1634 от дата 20.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Иванка Баева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276, E-mail: i.baeva@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/38947.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изграждане на 2 броя светофарни уредби на територията на Община Бургас по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Светофарна уредба на пътно кръстовище на ул. „Българка“ и ул. “Ал. Стамболийски“ в кв. Ветрен, гр. Бургас, на път I-6 „София-Бургас“ км. 486+082; Обособена позиция № 2 „Светофарна уредба на кръстовище ул. "Цар Симеон I" и ул. "Генерал Гурко" в ПИ 07079.611.272, ПИ 07079.608.301, ПИ 07079.600.291 по КК на гр. Бургас”.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва следните основни видове работи: за ОП 1: Част: Транспортно-техническа и електро: кабелно захранване -тръбна мрежа за сигнални кабели, сигнални кабели на светофарната уредба, ел. захранване; светофарни стълбове и рамена; светофарни секции; БХТ и ООС; Част: Пътна - геометрично решение, нивелета и напречни профили, настилки - уширения за бордюрните криви и на лентата за дясно завиване, тротоарни настилки, отводняване, транспортно-техническа част, изпълнение на строителството;Част:Електро- Реконструкция на МрНН, Кабели НН; техническа част - реконструкция на мрежа ниско напрежение; Част: Конструктивна - На пътното кръстовище ще се монтират 4бр. светофарни стълбове с различна дължина на рамото.Светофарните стълбове са с височина 6м от кота готова настилка. Стълб №3 и Стълб №4 са с напречно сечение Ф219х7мм, а Стълб №1 и Стълб №2 са с напречно сечение Ф194х6мм. Част: Организация на движението - Пътните знаци са предвидени II типоразмер съгласно БДС 1517, клас P2, SP2, E2 съгласно БДС EN 12889-1, светлоотразително фолио клас R3A, R3B. Част Геодезия-с проекта за вертикална планировка е решено вертикалното положение на новите бордюрни линии, което се определя от съществуващата улична настилка. Посочени са местата на понижените бордюри в кръстовището. Всички тротоарни настилки са с 2,5% наклон към уличното платно. Част „Пожарна безопасност"- е изготвена съгласно изискванията на чл. 4 от Наредба 1з-1971 за Строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар. За ОП 2: Част: Транспортно-техническа и електро - Кръстовището между ул.”Цар Симеон I“ и ул.“Генерал Гурко“ е четириклонно, Светофарната уредба е проектирана да работи на две фази при локален режим; микропроцесорният транспортен контролер за управление на светофарната уредба трябва да отговаря на БДС 17165-90, БДС EN 55011:2003, ЕN 12675, HD 638 S1, EN 50556:2011, EN 12675:2000 и работи със светофарни секции с енергоспестяващи светодиодни осветителни тела (LED); кабелно захранване -тръбна мрежа за сигнални кабели, сигнални кабели на светофарната уредба, сигнални кабели за бутони, кабели на детектори, ел. захранване; светофарни стълбове и рамена; светофарни секции, бутони за пешеходна заявка, БХТ и ООС; Част: Пътна- Възстановяване на асфалтовата настилка,тротоари и велоалея; Временна организация на движението- разработена една схема за въвеждане на временна организация на движението за краткотрайни СМР за един от участъците. За останалите участъци да се прилага аналогична организация. Част: Електро -инсталирана мощност и Ток Тап7.:P=1000W;I=4,7А;ЕЛ.ИНСТАЛАЦИИ - Н.Н. Ел. захранването на светофара се подава от Т мерене, което се монтира на фундамент до съществуваща захранваща касета на ЕВН. Част: Конструктивна-Светофарната уредба се състои от светофарни стълбове, рамо и рoгатка. На пътното кръстовище ще се монтират 4бр. светофарни стълбове с различна дължина на рамото и два без рамо.Светофарните стълбове са с височина 6м от кота готова настилка. Част: ПБ - В близост до строежа преминават подземни и надземни инженерни съоръжения и проводи, до които трябва да се спазват минимални разстояния съгласно изискванията на Наредба Iз-1971 за СТПНОБП.Проекта да се съгласува от:Районна служба Пожарна и аварийна безопасност гр. Бургас;ВиК ЕАД гр. Бургас; “Електроразпределение” - АД; БТК - АД; ОД МВР БУРГАС - сектор Пътна полиция.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 249841.23 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Естеството на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Посоченото обстоятелство изключва прилагането на ограничена процедура. Освен това не са на лице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите по договаряне - с обявление или без обявление, поради което безспорно са налице възможност и условия, обществената поръчка да бъде възложена чрез открита процедура. В допълнение с цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага чрез открита процедура с цел да защити обществения интерес и да насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максималният финансов ресурс за изпълнение на настоящата обществена поръчка е общо в размер на 249 841.23 лв. (двеста четиридесет и девет хиляди осемстотин четиридесет и един лева и 23 ст.) без включен ДДС, разпределени по позиции, както следва: Обособена позиция № 1: 149 083.08 лв.(сто четиридесет и девет хиляди и осемдесет и три лева и 8 ст.) без включен ДДС с включени 5 % (пет на сто) непредвидени разходи;Обособена позиция № 2: 100 758.15 лева (сто хиляди седемстотин петдесет и осем лева и 15 ст.) без включен ДДС, с включени 5 % (пет на сто) непредвидени разходи. Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по него и същата се обявява при спазване на разпоредбите на чл. 114 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Чанка Иванова Коралска

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет ССРИ на община Бургас