Версия за печат

02709-2019-0071

BG-Ботевград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер 70 от дата 20.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760088

BG412, Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТП ДЛС/ - Витиня към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца, местност Витиня, п.к. № 7, За: Соня Митинска, България 2140, Ботевград, Тел.: 0359 72398745, E-mail: ddsvitinia@abv.bg, Факс: 0359 884858496

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190620CSFZ11354260.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл. 165, ал. 1 от Закона за горите - дърводобив, лов, опазване на горски територии и други.


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Поддръжка, ремонт и резервни части за компютърна техника за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Витиня

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на поръчката е поддържане в техническа изправност и ремонт на компютърната техника на Държавно ловно стопанство Витиня, включително доставка на резервни части, необходими за извършването им, както и на материали и консумативи, необходими за работата им. № Компютърна техника брой -1;Преносими компютри- 2; 2.Компютърна конфигурация-13;3.Принтери-9;4.Копирна машина-1;5.Мултифункционално устройство-3; 6.Скенери-2; 7. UPS-13; и всички други допълнителни устройства към тях, както и всички други устройства, които Териториално поделение Държавно ловно стопанство Витиня (ТП ДЛС Витиня) ще придобие по време на изпълнение на поръчката. Изпълнителят се задължава да обслужва и новата компютърна и офис техника, придобита от Възложителя по време на действие на сключения договор за изпълнение на поръчката, като спрямо нея се прилагат същите условия, както спрямо наличната към момента на подаване на офертата. Изпълнението на поръчката се изразява в следното: Диагностика, ремонт и подмяна на дефектирали модули при възникване на проблеми; Периодична софтуерна и хардуерна проверка и настройка на компютърната и офис техника да се извършва един път месечно, като услугата да е изцяло за сметка на Изпълнителя; Ремонт на компютърна техника, компютри, преносими компютри, принтери, монитори и други; Инсталация и преинсталация на ново закупени компютърни модули и програмни продукти; Почистване от вируси; Инсталация и преинсталация на използваните операционни системи; Обновяване и инсталация на драйвери; Увеличаване скоростта на компютъра при проблемна работа; Премахване на ненужни файлове и изчистване на грешки; Оптимизация на цялата система; Поддръжка на локалната мрежа в административната сграда на ТП ДЛС Витиня; Доставка на резервни части и принадлежности се извършва при необходимост. Дейностите по изпълнение на поръчката, следва да се извършват чрез задължително посещение в административната сграда на Възложителя, находяща се в гр. Ботевград, местност Витиня от специалист на Изпълнителя. Ремонтът по компютърната и офис техника се извършва като част от абонаментната поддръжка, а Възложителя заплаща само стойността на подменените дефектирали компоненти. Предвидената прогнозна стойност е изчислена за срок от 36 (тридесет и шест) месеца, като в нея са включени труд, консумативи и резевни части за ремонт, които следва да са оригинални, нови и/или съвместим еквивалент за съответния вид продукт. Дейностите, предмет на тази обществена поръчка, ще се извършват от Изпълнителя в административната сграда на Възложителя. В случай, че техниката не може да бъде ремонтирана на място, доставянето на компютърната техника до сервизната база или офис на Изпълнителя и обратно е за негова сметка. Забележка: Поради невъзможност за предвиждане на необходимите резервни части за срок от 36 месеца, поръчката ще е валидна до изчерпване на финансовия ресурс.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предмета на настоящата поръчка са включени дейности, свързани с извършването на поддръжка на компютърната техника (компютърни конфигурации, периферни устройства и др.), периодична профилактика и текущ ремонт, доставка на резевни части, необходими за извършването им. Налице е възможност за прилагането на чл. 46, ал.1, изр. второ от ЗОП, като според Възложителя, разделянето на обществената поръчка и възлагането и на обособени позиции, не е целесъобразно и не е оправдано. В предмета на настоящата поръчка са включени дейности, свързани с извършването на ремонт на компютърната техника, включително доставка на резервни части. Тъй като при извършването на ремонта възниква необходимост от доставка на резервни части, които ще се установяват от специалистите на Изпълнителя, осъществяващи дейностите по ремонта, с цел спестяване на време за доставката на необходимите резевни части, целесъобразно те да се поръчват и доставят от Изпълнителя, който ще осъществи ремонтните дейности. Ако се възложи на отделни Изпълнители, услугата – поддръжка, ремонт и доставка на резервни части за извършването на ремонта, това би създало пречки във времеви аспект и би забавило изпълнението на ремонта. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. При разделяне на обособени позиции има опастност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация с отделните Изпълнители. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции, би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да възпрепятства работата на Възложителя. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая следва да се приеме, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 12000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност, определена на основание ЗОП е основният критерий за избор на вида на процедурата. Същият предполага обявяването й като публично състезание на основание ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, съгласно чл.54, ал.1 от ЗОП, когато: е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а- 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194-217, чл. 219-252, чл. 253-260, чл. 301 -307, чл. 321, 321а и чл. 352- 353е от Наказателния кодекс; е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; е налице конфликт на интереси по смисъла на § 2, т. 21 от ДР на ЗОП, който не може да бъде отстранен; Забележка: Съгласно чл. 54, ал. 2 от ЗОП, основанията по т. 1, т. 2 и т. 3 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителните и надзорните му органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения на тези органи. Лицата по чл. 54, ал. 2 от ЗОП са посочени в чл. 40, ал. 1 и ал. 2 от ППЗОП. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, към държавата или към общината по седалището на Възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган. Забележка: Съгласно чл. 54, ал. 5 от ЗОП, Възложителят няма да приложи основанието за отстраняване по ал.1, т.3 от същия член, когато размерът на неплатените дължими данъци или социалноосигурителни вноски е до 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година, но не повече от 50 000 лв. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП; е установено, че: - е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; - не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл.61, ал.1, чл.62, ал. 1 или 3, чл.63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, съгласно чл.55,ал.1 от ЗОП, когато: 1. е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай, че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура съгласно законодателството на държавата, в която е установен; Забележка: Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗОП, Възложителят има право да не приложи основанието за отстраняване по т. 1, ако участникът докаже, че не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. 2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието; 3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган; 4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съобразно чл.196 ,ал.1 от ЗОП,на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка.Решенията се обжалват пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност ,включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалваният акт,съобразно регламентацията в чл.197,ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Тошко Йорданов Петков

VIII.2) Длъжност

Директор - пълномощно № 977-6/14.04.2016г.