Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Александър Дондуков № 2А, За: Диана Алексиева, България 1000, София, Тел.: 02 9217501, E-mail: d.aleksieva@mon.bg, Факс: 02 9217612

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?4+43KptPYs26ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства по обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерството на образованието и науката


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д01-234 от 11.07.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766870, E-mail: ana.nikolova@office1.bg, Факс: 02 9766879

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерството на образованието и науката

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

31.05.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
8407.92 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.05.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок за изпълнение на доставките ; Преди промяната: чл. 2 Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 30.11.2018 г.; След промяната: Срокът на договора е удължен до 31.05.2019 г. или до сключването на ново рамково споразумение за възлагане на новата централизирана обществена поръчка с предмет: Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018 г. на министъра на финансите, което от събитията настъпи по-рано ; Правно основание: чл.116, ал. 1, т. 5 от ЗОП, във връзка с допълнително споразумение № Д01-211 от 27.11.2018 г. към договор № Д01-234/11.2017 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2497.94 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Албена Иванова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Министерството на образованието и науката, упълномощено лице съгласно Заповед № РД09-2371/09.05.2017 г. на министъра на образованието и науката