Версия за печат

00212-2019-0009

BG-Петрич:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 25 от дата 18.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024916

BG413, ОБЩИНА ПЕТРИЧ, ул.Цар Борис III№ 24, За: инж.Минка Салагьорова, България 2850, Петрич, Тел.: 00359 74569123, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 00359 74562090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.petrich.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://info-m.eu/petrichnew/?p=6944.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНИ РАБОТИ В ОБЕКТИ ОТ КУЛТУРНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НА ОБЩИНА ПЕТРИЧ.“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Ремонтните работи включват Ремонт вътрешен - Читалище "Братя Миладинови - 1914" гр. Петрич (ремонт в читалищен салон, стълбищна клетка, библиотека, фоайе) и Ремонт зала за танци кв. Дълбошница, гр. Петрич (ремонт в основна зала и коридор). Изпълнението включва извършването на следните дейности: 1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка; 2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 3. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; 4. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок; 5. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на строителството са систематично, технологично и функционално свързани и същите ще бъдат извършвани последователно на територията на един обект. Разделянето на обособени позиции, би довело до трудности и невъзможност за изпълнението на строително- монтажните дейности в тяхната последоваталност и взаимосвързаност, както и трудности при издаване на съответните документи.От друга страна обществената поръчка се открива на основание чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП , при което процедурата за възлагане чрез публично състезание е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени- настоящата поръчка е обособена позиция от обществена поръчка по предходна процедура, публично състезание.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 45833.34 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение № 13/25.04.2019г. на Кмета на община Петрич е открита процедура по реда на чл. 178 от ЗОП – публично състезание с предмет:» Извършване на строително - ремонтни работи в обекти от образователната, социалната и културната инфраструктура на Община Петрич по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Ремонт обекти от образователната инфраструктура; Обособена позиция № 2 – Ремонт на помещение за клуб на пенсионера с. Кърналово; Обособена позиция № 3 – Ремонт обекти от културната инфраструктура; Обособена позиция № 4 – Детски градини - доставка и монтаж на съоръжения за игра. Назначената със Заповед № I-С-67/16.05.2019г. на Кмета на община Петрич комисия за разглеждане и оценяване на постъпили оферти по обявената обществена поръчка е установила, че до определеното в обявлението време за подаване на оферти (17:00 часа на 15.05.2019г.) в деловодството на Община Петрич по Обособена позиция № 3 – Ремонт обекти от културната инфраструктура не са постъпили оферти, за което назначената със Заповед № I-C-67/16.05.2019г. на Кмета на община Петрич комисия е запознала Възложителя с Докладна вх. № 94-00-2514/16.05.2019г. На основание чл. 110, ал. 1, т.1 от ЗОП, Възложителят е прекратил процедурата в частта на ОП 3: Ремонт обекти от културната инфраструктура с Решение № 16/21.05.2019г., което е влязло в сила. Предвид гореизложеното, Възложителят констатира, че са налице предпоставките на чл. 182, ал. 1, т. 2 предложение първо от ЗОП, а именно: при обявена процедура по публично състезание по ОП 3: Ремонт обекти от културната инфраструктура няма подадени оферти и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени, поради което приложима в случая е процедурата на пряко договаряне.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

“КИРИЛ СМИЛЯНОВ ТОДОРОВ» ООД, със седалище и адрес на управление: гр. Петрич – 2850, ул. «Стоян Търнаджиев» № 9, с ЕИК 101746655, представлявано от Кирил Смилянов Тодоров - управител

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 13 от 25.04.2019 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00212-2019-0006

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Поканеният участник следва да подаде оферта до 01.07.2019г., 17.00 часа. Преговарянето ще се проведе в сградата на Общинска администрация – Петрич, гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, заседателната зала на 02.07.2019г. от 11.30 часа, от комисия, назначена от Възложителя по реда на чл. 103, ал. 1 от ЗОП. При провеждане на преговарянето трябва да присъства управителя на участника /съгласно документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или изрично упълномощено от него лице за провеждане на преговори. Упълномощаването се удостоверява с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписите.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗОП, решението може да се обжалва в 10-дневен срок от публикуването на решението за откриването на процедурата пряко договаряне.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Петров Бръчков

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Петрич