Версия за печат

00212-2019-0008

BG-Петрич:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 24 от дата 18.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024916

BG413, ОБЩИНА ПЕТРИЧ, ул.Цар Борис III№ 24, За: инж.Николай Попов, България 2850, Петрич, Тел.: 00359 74569131, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 00359 74562090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.petrich.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://info-m.eu/petrichnew/?p=6942.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„БЛАГОУСТРОЯВАНЕ УЛИЦИ В С. КУЛАТА И ГЕНЕРАЛ ТОДОРОВ, ОБЩИНА ПЕТРИЧ“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Благоустрояването на улица "Отец Паисий" с. Кулата включва механизиран изкоп земни маси 263м3, ръчен изкоп за подравняване 66м3, извозване земни маси на сметище 329м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 1646м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 164,1м3, направа на конструктивна фуга за настилка664 м. Благоустрояването улици до гробищен парк с. Генерал Тодоров включва механизиран изкоп земни маси 244м3, ръчен изкоп за подравняване 28,8м3, извозване земни маси на сметище 225м3, доставка и монтаж на арматурни мрежи Ф6 820м2, доставка, полагане и шлайфане бетон В25 82м3, направа на конструктивна фуга за настилка 320м, доставка и полагане бетонови бордюри 50/35/18 280м, доставка, полагане и валиране трошен камък 144м3. Изпълнението включва извършването на следните дейности: 1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка; 2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 3. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; 4. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок; 5. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на строителството са систематично, технологично и функционално свързани и същите ще бъдат извършвани последователно на територията на един обект. Разделянето на обособени позиции, би довело до трудности и невъзможност за изпълнението на строително- монтажните дейности в тяхната последоваталност и взаимосвързаност, както и трудности при издаване на съответните документи.От друга страна обществената поръчка се открива на основание чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП , при което процедурата за възлагане чрез публично състезание е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени- настоящата поръчка е обособена позиция от обществена поръчка по предходна процедура, публично състезание.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 76666.67 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение № 11/29.03.2019г. на Кмета на община Петрич е открита процедура по реда на чл. 178 от ЗОП – публично състезание с предмет: «Благоустрояване на обекти публична общинска собственост в Община Петрич по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Благоустрояване улица в с. Тополница; Обособена позиция № 2 – Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров; Обособена позиция № 3 – Благоустрояване улици в с. Кърналово; Обособена позиция № 4 – Благоустрояване улици в с. Михнево и с. Старчево; Обособена позиция № 5 – Благоустрояване улици в селата Самуилово, Скрът и Габрене; Обособена позиция № 6 – Благоустрояване улици в гр. Петрич“. Назначената със Заповед № I-С-55/19.04.2019г. на Кмета на община Петрич комисия за разглеждане и оценяване на постъпили оферти по обявената обществена поръчка е установила, че до определеното в обявлението време за подаване на оферти (17:00 часа на 18.04.2019г.) в деловодството на Община Петрич по Обособена позиция № 2 – Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров е постъпила една оферта от ,,КИРИЛ ТОДОРОВ СМИЛЯНОВ’’ ООД, със седалище и адрес на управление гр. Петрич, ул. „Стоян Търнаджиев“ № 9, представлявано от управителя си Кирил Смилянов. С Протокол № 1 приключен на 30.04.2019., комисията е установила нередовности и липси в представените документи за подбор от страна на посочения участник по обособена позиция 2 на обявената обществена поръчка, като липсите и нередовностите в представените документи за личностно състояние и критериите за подбор са подробно описани в т.2 от глава „Констатиране“ /стр. 4/ от протокола. Протокол № 1, приключен на 30.04.2019г. е публикуван на профила на купувача на община Петрич и в същия ден е изпратен на участниците, като на същите е предоставен срок съобразно чл. 54, ал. 8 и ал. 9 от ППЗОП за отстраняване на нередовности и представяне на нови документи. Видно от констатациите на комисията в Протокол № 2 от дата 17.05.2019г. ,,КИРИЛ ТОДОРОВ СМИЛЯНОВ’’ ООД в предоставения му срок за отстраняване на липси и нередовности в представените документи за личностно състояние и критерии за подбор не е представил документи, от които да е видно, че констатираните от комисията нередности относно критериите за подбор, са отстранени. Със същият протокол комисията е направила предложение до възложителя участникът по ОП 2 Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров на обявената обществена поръчка, „КИРИЛ ТОДОРОВ СМИЛЯНОВ“ ООД, да бъде отстранен на основание чл. 107, т. 1 от ЗОП с мотиви, че представената от същия оферта не отговаря на обявените критерии за подбор. Предвид констатираното от комисията, назначена със Заповед № I-С-55/19.04.2019г. на Кмета на община Петрич за разглеждане и оценяване на постъпили оферти по обявената обществена поръчка и на основание чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Възложителят е прекратил процедурата в частта на ОП 2: Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров с Решение № 17/28.05.2019г., което е влязло в сила. Предвид гореизложеното, Възложителят констатира, че са налице предпоставките на чл. 182, ал. 1, т. 2 предложение второ от ЗОП, а именно: при обявена процедура по публично състезание офертата на единственият участник по ОП 2: Благоустрояване улици в с. Кулата и Генерал Тодоров в обявената процедура се приема за неподходяща по смисъла на Параграф 2, т. 25 от ДР на ЗОП, тъй като същата не отговаря на поставените критерии за подбор и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени, поради което приложима в случая е процедурата на пряко договаряне.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

»СТРОЙКОМЕРС-58» ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Петрич – 2850, ул. «22-ри октомври» № 6, вх. Б, с ЕИК 203802160, представлявано от Константин Николов Соколов - управител

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 11 от 29.03.2019 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00212-2019-0005

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Поканеният участник следва да подаде оферта до 01.07.2019г., 17.00 часа. Преговарянето ще се проведе в сградата на Общинска администрация – Петрич, гр. Петрич, ул. „Цар Борис III“ № 24, заседателната зала на 02.07.2019г. от 10.00 часа, от комисия, назначена от Възложителя по реда на чл. 103, ал. 1 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗОП, решението може да се обжалва в 10-дневен срок от публикуването на решението за откриването на процедурата пряко договаряне.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Петров Бръчков

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Петрич