Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

BG411, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Галина Вълчева - главен експерт в отдел Обществени поръчки, дирекция СДУС, България 1000, София, Тел.: 02 9409588, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mtitc.government.bg/pk/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

"Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-22 от 23.08.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и друг и консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

31.05.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
134034.92 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.05.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок на договора; Преди промяната: Чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 30.11.2018 г.; След промяната: Страните се съгласяват определеният в чл. 2 срок на договора да бъде удължен до 31.05.2019 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно Рамково споразумение по централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018 г.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 52.97% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изпълнението на договора е съобразно заявеното от Възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
70995.38 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Василев Марков
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, упълномощен със Заповед № РД-08-406/28.09.2018 г.