Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

BG411, Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Кристина Георгиева, България 1594, София, Тел.: 02 9402049, E-mail: k.g.georgieva@government.bg, Факс: 02 9402622

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gov.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://customerprofile.government.bg/vieworder.php?id=0840A745-81BF-11E7-8502-F04DA2031065.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Администрацията на Министерския съвет”


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: МС-72 от 28.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, бул. „Ал. Стамболийски” № 84, Бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893145, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: http://www.officemarket.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Администрацията на Министерския съвет”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

28.09.2017 г. 

Крайна дата

31.05.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
184596.45 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

07.06.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срока за изпълнение на доставките.; Преди промяната: чл. 2 Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 16.11.2018 г.; След промяната: Срокът на договора е удължен до 31.05.2019 г. или до възлагане на новата централизирана обществена поръчка с предмет: "Доставка на тонери и други консуматини за печат за копирни и печатащи устройства", открита с решение № РМФ-55/ 14.09.2018 г., или до достигане на максималната стойност, посочена в чл. 6, ал. 1 от договора - което от трите събития настъпи по-рано.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП във връзка с допълнително споразумение № 1 от 14.11.2018 г. към Рамково споразумение № СПОР-8/ 16.05.2017 г.на ЦОП.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 56.7% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Посочените количества при откриване на обществената поръчка са прогнозни.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
104659.9 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

На 07.06.2019 г. е направено последно плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Веселин Георгиев Чинов
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността" и възложител по чл. 7, ал. 1 от Закона за обществените поръчки.