Версия за печат

02709-2019-0068

BG-Монтана:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 183 от дата 12.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760207

BG312, СЗДП ТП ДГС МОНТАНА, ул.Иван Аврамов №16, За: Любомир Истатков, България 3400, Монтана, Тел.: 0889 625844, E-mail: dgs_montana_tp@abv.bg, Факс: 0889 625844

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190612CJUv11327914.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на горските територии-държавна собственост съгласно Закона за горите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП Държавно горско стопанство Монтана, за доставка на стоки, извън списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП"извън списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП"чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП"

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е доставката на стоки осъществени чрез покупка, съгласно чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спесификация: 1 Бяла копирна хартия А4, 80 гр./кв.м Пакет от 500 л. 150 2 Папка PVC, А4 с перфорация и механизъм брой 300 3 Папка джоб с перфорация, А4, от РР материал с дебелина 35 микрона брой 500 4 Ролки за касови апарати, термо хартия, 55мм 28метра, оп.12 опаковка 30 5 Коректор воден 20мл брой 3 6 Коригираща лента 5 мм/8 м брой 3 7 Лепило сухо-15гр. брой 10 8 Тампонно мастило – 30 мл.зелено брой 30 9 Самозалепващи листчета 75х75 мм, 100 л. опаковка 10 10 Хартиено кубче бяло,размер 84х84 мм,80 гр.,минимум 250 листа/6 бр.опаковка/ Опаковка 6 11 Тампони за печат 50 мм х70мм брой 6 12 Тиксо от РР материал, прозрачна – 19х33 м./4 бр. в опаковка опаковка 3 13 Тиксо от РР материал, прозрачна – 50мм. брой 3 14 Химикалки-обикновена, прозрачно тяло, връх 0,7 мм брой 100 15 Химикалки - асорти брой 30 16 Плик С5 със залепваща лента брой 300 17 Плик за писмо малък със залепваща лента . брой 150 18 Фолио за ламиниране 65/95 мм ., опъковка 100 бр. Опаковка 5 19 Телчета за телбод 24/6/1000 бр. в кутия кутия 15 20 Перманентен маркер, 1-3 мм,различ. цветове брой 20 21 Текст маркер, различни видове брой 50 22 Острилка брой 6 23 Класьори големи – 8 см. от РР материал, А4 брой 90 24 Класьори малки – 5 см. от РР материал, А4 брой 30 25 Дневник ЕДСД брой 3 26 Молив с гума брой 20 27 USB Flash памет 16GB брой 3 28 Паус хартия А4 пакет 100л. брой 10 29 Гуми брой 6 30 Тетрадка голям формат с редове брой 5

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции: Ръководейки се от разпоредбите на чл.80,ал.1 от ППЗОП, когато обществената поръчка съдържа обективно делими части, някои от които са включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП, възложителят е длъжен да отдели тези части в една или няколко поръчки, които запазва заучастие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В този случай всяка поръчка се възлага по реда, приложим към общата стойност на всички поръчки, с изключение на случаите по чл.21,ал.6 от ЗОП. Възложителят отделя в отделна обществена поръчка настоящата, тъй като не следва да обособява отделни обособени позиции съгласно изискванията на ППЗОП(Изм.-Д.В. бр.17 от 2019г., в сила от 01.03.2019г.).

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1600 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл.18, ал.1,т.12, във връзка с чл.20,ал.2,т.2 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Отварянето на офертите ще се извърши на датата, посочена в обявлението на открито заседание, съгласно изискванията на ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1,т.4 от ЗОП жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП, като жалбата се по дава до КЗК с копие до възложителя.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Петьо Тодоров Иванов

VIII.2) Длъжност

Директор