Версия за печат

04870-2018-0001

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 176478160

BG411, Национален съвет по цени и реимбурсиране на лекарствените продукти, бул. Иван Евстр. Гешов № 15, сграден комплекс Център по хигиена, ет. 11, каб. 16 Деловодство, За: Галина Стоева, България 1431, София, Тел.: 0359 028953105, E-mail: galina.stoev@ncpr.bg, Факс: 0359 028953133

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.ncpr.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/index.php?r=providerlist/view1&id=12647&type_op=1.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-10-50 от 18.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
04870-2008-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка: „Надграждане на съществуващи и разработка на нови функционалности, подобряване на вътрешни процеси и гаранционно обслужване на обновения продукт - Информационна система на НСЦРЛП“. Срокът на изпълнението на поръчката е до 5 (пет) месеца, считано от датата на подписване на договора с избрания изпълнител, както и едногодишна гаранционна поддръжка на обновения продукт – Информационна система на НСЦРЛП. Поръчката има за цел да разшири функционалните възможности на внедрената и функционираща Информационна система, чрез която се обслужват административните процедури по поддръжка на регистрите на НСЦРЛП, осигурява се публичен достъп до регистрите и модулите за предоставяне на електронни административни услуги, съгласно Закона за електронно управление. Очакваният резултат след изпълнение на поръчката е надграждане на Информационната система, нейното тестване и внедряване, обучение и едногодишно гаранционно обслужване.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 094 от 14.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СИРМА СОЛЮШЪНС АД, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 135, ет. 3, България 1784, София, Тел.: 0359 29768310, E-mail: info@sirma.bg, Факс: 0359 29768310

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да осъществи разработване, внедряване и гаранционна поддръжка на специализирани софтуерни продукти (включващо надграждане на съществуващи и разработка на нови функционалности, подобряване на вътрешни процеси и гаранционно обслужване на обновения продукт - Информационна система на НСЦРЛП) в системите/устройствата, посочени от Възложителя (Информационна система на НСЦРЛП), съгласно Техническата спецификация на Възложителя, и детайлно описана в Техническото и Ценово предложение на Изпълнителя, неразделна част от Договора („Софтуерните продукти“) срещу задължението на Възложителя да ги приеме и да заплати договорената цена съгласно условията, посочени по-долу. Предметът на Договора включва изпълнението на следните дейности: (i) Разработка, доставка и внедряване на Софтуерните продукти в системите, посочени от Възложителя; (ii) Проверка на функционалността на Софтуерните продукти; (iii) Обучение на персонала на Възложителя за работа с разработените и внедрени Софтуерни продукти; (iv) Прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху Софтуерните продукти; (v) Гаранционна поддръжка на Софтуерните продукти, в рамките на 12-месечен срок, считано от датата на приемането на дейностите по т. i,ii,iii,iv и vi им с Приемо-предавателния протокол по алинея; (vi) Предметът на договора включва и всички дейности, съгласно подробно описание в техническото задание и техническо предложение на изпълнителя, неразделна част от договора.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

5

ІII.7) Стойност, посочена в договора
83250 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.05.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
83250 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Надграждането, тестването и внедряването на Информационната система и обучението за работа с обновената Информационна система са извършени в срок, съгласно сключен Договор. В изпълнение на чл. 72 от ППЗОП договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат. В случая, гаранционния срок започва да тече от подписването на 10.05.2019 г. на приемо-предавателен протокол и констативен протокол, съгласно алинея 5.1.4 от Договора. Срокът за гаранционна поддръжка на Информационната система е 12 (дванадесет) месеца. Плащането по договора е извършено на 18.12.2018 г.- авансово плащане в размер на 100 % от цената, за което Изпълнителя е предоставил гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на 100 % от цената на Договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: проф. Николай Дамянов Данчев, дм
VII.2)
Длъжност: ПРЕДСЕДАТЕЛ