Версия за печат

00233-2019-0053

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

22. Системи за управление на трафика...


Решение номер 58 от дата 04.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул.Княгиня Мария Луиза №110, За: Десислава Славчева, България 1233, София, Тел.: 02 9323079, E-mail: d.slavcheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа в Държавно предприятие „Национална компания Железопътна инфраструктура”, включително Система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение” по обособени позиции.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обособена позиция(ОП)1 вкл.:изпълнението на следните основни дейности:Етап 1: Детайлно проектиране на Система за управление на влаковата работа (СУВР);Етап 2: Разработка на СУВР;Етап 3: Внедряване на СУВР в тестова среда;Етап 4: Тестване на СУВР за осигуряването на изискваното качество в тестовата среда;Етап 5: Обучение на персонала за работа със СУВР в тестовата среда;Етап 6: Внедряване на СУВР в реална среда. ОП 2 вкл.:Осигуряване цялостна техническа експертиза за НКЖИ по отношение на функциите по приемане на СУВР;Подпомагане с техническа експертиза на НКЖИ по отношение на прякото наблюдение при изпълн.на дейностите по договор за „Проектиране и внедряване на СУВР в НКЖИ” с оглед осигур.на съотв.между дейностите по договора и изискв.,описани в ТС по договора;Подпомагане с техническа експертиза на НКЖИ по отношение на контрола при изпълн.на дейностите по договор за „Проектиране и внедряване на СУВР в ДП НКЖИ” с оглед осигур.на съотв.между дейностите по договора и изискванията, описани в ТС по договора;Консултиране на НКЖИ по отношение на отчитане на отделните дейности и осъществ,на качествен контрол на готовите продукти в рамките на договора;Подпомагане на НКЖИ с техническа експертиза при осъществяването на комуникацията с Изпълнителя. ОП 3 вкл.:Изработка и доставка на 1бр. видеоклип,показващ работата на СУВР;Изготвяне и монтиране на 2бр. информ.табели;Организиране и провеждане на 1 бр. публично събитие. ОП 4 вкл.:Етап 1: Проектиране на „Изгр.на С-ма за мониторинг и контрол на параметри на подвижен жп състав в движение”(СМКППЖСД);Етап 2: Доставка и монтаж на оборудване;Етап 3: Тестване в тестова среда на СМКППЖСД за проверка на изискваното качество;Етап 4:Интеграция на кабелните мрежи на контролните точки с тези на осигурителната техника.Етап 5: Обучение на обслужващият персонал за работа със СМКППЖСД;Етап 6: Внедряване на СМКППЖСД в реална работна среда. ОП 5 вкл.:Осигуряване цялостна техническа експертиза за НКЖИ по отношение на функциите по приемане на СМКППЖСД;Подпомагане с техническа експертиза на НКЖИ по отношение на прякото наблюд.при изпълн.на дейн.по договор за Изгр.на СМКППЖСД с оглед осигуряване на съотв.между дейн.по договора и изискв.описани в ТС по договора;Подпомагане с техническа експертиза на НКЖИ по отношение на контрола при изпълнението на дейностите по договор за Изгр.на СМКППЖСД с оглед осигур.на съотв.м/у дейн.по договора и изискв.описани в ТС по договора;Консултиране на НКЖИ по отн.на отчитане на отд.дейности и осъщ.на качествен контрол на готовите продукти в рамките на договора;Подпомагане на НКЖИ с техническа експертиза при осъществяването на комуникацията с Изпълнителя. ОП 6 вкл.:Изработка и доставка на 1 бр. видеоклип, показващ работата на СМКППЖСД;Изготвяне и монтиране на 2 бр. информационни табели;Организиране и провеждане на 1 бр. публично събитие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Приоритетна ос 4 „Иновации в управлението и услугите - внедряване на модернизирана инфраструктура за управление на трафика, подобряване на безопасността и сигурността на транспорта” Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 17790500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква “б” от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставки е на стойност равна или по-голяма от 280 000 лв. без ДДС, възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 от ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 17 790 500,00 лв. без ДДС, включваща 6 обособени позиции. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, налице са условията обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, както и да се постигнат и най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpq5oRLt7nsjw%3d%3d

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Христов Папукчийски

VIII.2) Длъжност

Генерален директор