Версия за печат

00203-2019-0013

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер 67, т.2 от дата 20.05.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121683785

BG411, Столичен електротранспорт ЕАД, ул. Подполковник Калитин №30, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, E-mail: ivuzunov1@gmail.com, Факс: 02 9316184

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.elektrotransportsf.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_content&view=category&id=3&Itemid=29&lang=bg.

I.4) Основна дейност

Транспортни услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на 25 броя нови нископодови съчленени трамваи за междурелсие 1009 mm

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва следните дейности: Доставка на 25 броя нови нископодови съчленени трамваи за междурелсие 1009 mm.; Обучение на работниците и служителите на Възложителя за управление, поддържане, диагностика и ремонт на трамваите. Доставка на диагностично оборудване, съгласно описаните системите за диагностика в Приложение №4; Доставка на специализирани инструменти, подробно описани в Приложение №5; Предоставяне на Възложителя на документация за трамваите.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект за ................................................................................................................

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят не е разделил поръчката на обособени позиции поради факта, че разделянето й е нецелесъобразно, тъй като основният предмет на поръчката е доставка на 25 броя нови нископодови съчленени трамвая за междурелсие 1009 mm, a останалите услуги (за обучение) и доставките (на материали необходими за краткосрочна и аварийна поддръжка на трамваите, доставка на диагностично оборудване, доставка на специализирани инструменти и предоставяне на документация) са свързани и произтичат от основният предмет на поръчката и конкретен модел и тип трамвай, не биха могли да бъдат разделени от него и не могат да се предлагат самостоятелно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 97400334 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Откритата процедура за възлагане на обществената поръчка е основана на принципите на публичност и прозрачност, на свободна и лоялна конкуренция, на равнопоставеност и недопускане на дискриминация и дава най-широка възможност за участие на всички участници, отговарящи на изискванията на Възложителя.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок по реда на чл.197. ал.1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Евгений Манолов Ганчев

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор