Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121516918

BG, Комисия за защита на потребителите, пл. Славейков 4а, За: Мая Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 29330553, E-mail: m.dimitrova@kzp.bg, Факс: 00359 29884218

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kzp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kzp.bg/obshtestveni-porachki/dostavka-na-originalni-toneri-i-drugi-konsumativi-za-pechat-za-kopirni-i-pechatashti-ustroystva-s-marka-hp-eych-pi-za-nuzhdite-na-kzp.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на КЗП, въз основа на Рамково споразумение №СПОР-9/30.05.2017г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства", обособена позиция №1 "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат и копирни и печатащи устройства с марака HP (Ейч Пи), подробно описани в ценовото предложение на изпълнителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 45 от 15.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, ул. Ангел Кънчев №5, България 1000, София, Тел.: 00359 29397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 00359 80018300

Интернет адрес/и:

URL: https://www.plesio.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на КЗП, съгласно техническо и ценово предложение, съдържащо се в СЕВОП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

15.08.2018 г. 

Крайна дата

31.05.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2097 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.04.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С допълнително споразумение №1/14.11.2018г. към Рамково споразумение СПОР-9/30.05.2017г. срокът за изпълнение на доставките е удължен до 31.05.2018г. С допълнително споразумение №1/30.11.2018г. към Договор № 45/15.08.2018г., срокът за изпълнение на дейностите по договора се удължава до 31.05.2019г. или до възлагане на нова централизирана обществена поръчка.; Преди промяната: Срокът за изпълнение на дейностите по договора е до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 16.11.2018г. ; След промяната: Срокът за изпълнение на доставките е удължен до 31.05.2019г. или до възлагането на новата централизирана обществена поръчка. Общата максимална стойност за изпълнение се увеличава с 699лв без ДДС.; Правно основание: чл.116,ал.1.т.3 и ал. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1443 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Сключени рамкови споразумения СПОР-4/18.04.2019г., СПОР-5/18.04.2019г., СПОР-6/18.04.2019г., СПОР-7/18.04.2019г., СПОР-8/18.04.2019г. , СПОР-9/18.04.2019г. по централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ , открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018г. на министъра на финансите и Централен орган за покупки, влизат в сила от 18.04.2019г. В тази връзка Рамковите споразумения СПОР-9/30.05.2017г., СПОР-8/16.05.2017г. и СПОР-7/16.05.2017г., чиито срок на действие бе изменен с допълнителни споразумения от 14.11.2018г., не са в сила, считано от 18.04.2019г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Димитър Маргаритов Йотов
VII.2)
Длъжност: Председател на КЗП