00368-2019-0002
Технически редакции | ||
13.05.2019 11:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.05.2019 11:20 ч. : | 13/05/2019 11:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.05.2019 11:20 ч. : | 13/05/2019 11:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Главиница:
Решение за откриване на процедура
29. Ландшафтна архитектура...
І: Възложител
Публичен
BG325, Община Главиница, гр. Главиница, ул. Витоша 44, За: Донка Куртева, България 7630, Главиница, Тел.: 086 362040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 086 362060
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.glavinitsa.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/glavinitsa-177/proceduri-20-2-zop/a2-0004938.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инженеринг – проектиране, СМР и авторски надзор на обект: „Реконструкция на Централен площад и тротоари на ул. ”Витоша” и ул. ”Оборище” в гр. Главиница, Подобект – „Прилежащи площи към Поликлиника, тротоари на ул. ”Оборище”, зелени площи и открит паркинг зад Читалище „Хр. Ботев”, в гр. Главиница”
Основната цел на поръчката е подобряване на градската среда, привлекателността на града и качеството на живот, безопасност на средата на обитаване, оптимизиране на комуникационните потоци и възможностите за социални контакти, чрез създаване на единна система от пешеходни пространства с обща визия, съобразена със спецификата на града, като се запазят и доразвият положителните моменти в реализираните вече обекти, които са изпълнени на етапи. Подобряване на инфраструктурата, градската среда и необходимостта от открит паркинг за по-лесен достъп и паркиране в централната градска част. Потребностите на Възложителя произтичат от следните причини: • Необходимост от реконструкция на тротоарната настилка по ул. „Витоша“ от централната част до поликлиниката. • Благоустрояване на ПИ с идентификатор15031.501.472 и допълване на нови функции като се обособи нов открит паркинг, алеи, зелени площи, беседка и фитнес уреди на открито. Разширяване на площада и осигуряване на функционалната връзка с централната градска част В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, както следва: Етап I – Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически проект“; Етап II – Изпълнение на строително-монтажни и ремонтни дейности, съгласно одобрения инвестиционен проект и изпълнение на авторки надзор на обекта. Етап III- Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. а) от ЗОП - проектиране и изпълнение на строителство, свързано с една от дейностите по приложение № 1 от ЗОП. Дейностите, включени в обхвата на строителните работи не позволяват разделянето им и възлагането им, посредством обособени позиции и предполагат да бъдат изпълнени от един изпълнител в рамките на една обществена поръчка, без обособени позиции. Поръчката не се разделя на обособени позиции по целесъобразност, тъй като дейностите/видовете работи, предмет на поръчката, са идентични по своята същност и са в обем, позволяващ изпълнението им от един изпълнител в кратък срок. Дейностите от предмета на поръчката нямат разнороден характер, те са неделими, поради което е най–подходящо възлагането на поръчката на един изпълнител. Строителният обект е един и ще бъде открита една строителна площадка.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закон за обществените поръчки (ЗОП). За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, както и стойностите на предстоящи за възлагане поръчки с идентичен предмет, чиято обща стойност попада в прага по чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез "публично състезание“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Финансирането на дейностите ще се осъществи по реда на ПМС № 315/19.12.2018 г. за одобряване на целеви допълнителни разходи и трансфери.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
13.05.2019 г.
VIII: Възложител
Неждет Джевдет Ниази
Кмет на община Главиница