02709-2019-0058
Технически редакции | ||
08.05.2019 14:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.05.2019 14:18 ч. : | 08/05/2019 13:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.05.2019 14:18 ч. : | 08/05/2019 13:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Мездра:
Решение за откриване на процедура
33. Комуникационна и компютърна техника
І: Възложител
Публичен
BG313, СЗДП ДП ТП Държавно горско стопанство Мездра, ул.Родопи №2, За: Лидия Воденичарска, България 3100, Мездра, Тел.: 0889 434023, E-mail: dlmezdra@abv.bg, Факс: 0910 93387
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190508DYQU11195320.
Публичноправна организация
Друг: Стопанисване и опазване на горски територии- държавна собственост и други дейности съгласно ЗГ
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Поддръжка,ремонт и резервни части за компютърна техника за срок от 36месеца за нуждите на Държавно горско стопанство - гр.Мездра”
Обект на поръчката е поддържане в техническа изправност и ремонт на компютърната техника на Държавно горско стопанство - гр.Мездра, включително доставка на резервни части, необходими за извършването им, както и на материали и консумативи, необходими за работата им. Сервизно обслужване ще се извършва на следните компютърни конфигурации и периферни компютърни устройства: Принтер,скенер и копир- CanonMF216,Мултифункционално у-во Brother MFC-L2700DN,Компютър Fujitsu Siemens,Компютърна конфигурация LG,Матричен принтер Star LG- 1511,Принтер Brother DCP- 7055,Лаптоп Asus.Изпълнителят се задължава да обслужва и новата компютърна и офис техника, придобита от Възложителя по време на действие на сключения договор за изпълнение на поръчката, като спрямо нея се прилагат същите цени, както спрямо наличната към момента на подаване на офертата. В месечните абонаментни такси за поддръжка се включват следните дейности: Диагностика, ремонт и подмяна на дефектирали модули при възникване на проблеми; Ремонт на компютърна техника, компютри, принтери, монитори и други; Инсталация и преинсталация на ново закупени компютърни модули и програмни продукти; Поддръжка на софтуер за електронен подпис; Почистване от вируси; Инсталация и преинсталация на използваните операционни системи; Обновяване и инсталация на драйвери; Увеличаване скоростта на компютъра при проблемна работа; Премахване на ненужни файлове и изчистване на грешки; Оптимизация на цялата система; Профилактика на компютърната и офис техника; Пълнене на тонер касета Дейностите, посочени в месечната абонаментна такса следва да се извършват чрез задължително посещение на офиса на ДГС-Мездра всяка седмица от специалист на Изпълнителя. Изискването за профилактика на компютърна и офис техника е да бъде извършвано на всеки шест месеца. Ремонтът по компютърната и офис техника се извършва като част от абонаментната поддръжка, а Възложителя заплаща само стойността на подменените дефектирали компоненти. Дейностите, предмет на тази обществена поръчка, ще се извършват от Изпълнителя в административната сграда на възложителя.В случай, че техниката не може да бъде ремонтирана на място, доставянето на компютърната техника до сервизната база или офис на Изпълнителя и обратно е за негова сметка. Пълното описание на предмета на поръчката е дадено в Техническата спецификация. Принтер,скенер и копир hp Laser Jet 3030
НЕ
НЕ
НЕ
Мотиви за не разделяне на обществената поръчка на обособени позиции: Предмет на обществената поръчка включва предоставянето на услуги по поддръжка, техническо обслужване и ремонт на компютърната техника на Възложителя ДГС – гр.Мездра, включително доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършването им. Основен мотив за не разделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите следва да се извършват от един Изпълнител, който периодично и при заявяване от страна на Възложителя да се явява на адреса на стопанството и да изпълнява съответните дейности съгласно Техническата спецификация по поддръжка, профилактика и ремонт на компютърната техника на Възложителя . В случай, че при осъществяването на дейностите по поддръжка или ремонт на техниката, избрания Изпълнител установи, че е нужно да бъдат вложени консумативи и резервни части за отстраняване на повреда, същият ще уведомява за това Възложителя и след неговото съгласие ще се извършва влагането им. Този факт обуславя неразривната връзка между поддръжката на техниката на Възложителя и доставката на необходимите резервни части. Целесъобразно е дейностите по поддръжката на компютърната техника и доставката на резервните части да се осъществяват от един изпълнител, с оглед пестене на време. Всичко гореизложено показва, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка,на адреса на ТП Държавно горско стопанство - гр.Мездра: гр.Мездра, п.к.3100, ул. „Родопи” №2, , в срок до 17:00 часа на 29.05.2019г.Отварянето на офертите ще се извърши на 30.05.2019г. в 10:00 часа.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност , включително за наличие на дискриминационни, икономически , финасови, технически или квалифиикачионни изисквания в обявлението , документацията или във всеки друг документ , свързан с процедурата.Срокът е 10 /десет/ дневен и тече в зависимост от обжалвяния акт , съгласно чл. 197 от ЗОП.
08.05.2019 г.
VIII: Възложител
инж.Евгения Константинова Христова
Директор на ТП ДГС Мездра