Деловодна информация
00037
Писмо - 1603 08/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00037-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов 9
Тетевен BG315 5700 България
Мила Герджикова - Управител на СУ ДСП Тетевен,тел. 0887996591 +359 067852200
mayor@teteven.bg +359 067896111

Интернет адрес/и

www.teteven.bg

https://teteven.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=7tRwumfrfPs%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, за нуждите на Детска ясла „Щастливо детство“ и СУ-ДСП- гр.Тетевен с транспорт на Изпълнителя, за срок от 12 /дванадесет/ месеца
15000000      
Доставки

Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, за нуждите на Детска ясла „Щастливо детство“ и СУ-ДСП- гр.Тетевен с транспорт на Изпълнителя, за срок от 12 (дванадесет) месеца по шест обособени позиции: Обособена позиция 1- „Хляб и тестени изделия“; Обособена позиция 2- „Консерви“; Обособена позиция 3- „Други хранителни продукти“; Обособена позиция 4 – „Месо и месни продукти“; Обособена позиция 5 – „Плодове и зеленчуци“; Обособена позиция 6 – „Млечни продукти“. Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет в размер на 102 760,26 (сто и две хиляди седемстотин и шестдесет лева и 26 ст.) лева без ДДС, и с европейски средства в размер на 26 250,00 (двадесет и шест хиляди двеста и петдесет) лева без ДДС по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 „Осигуряване на топъл обяд 2016-2020“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
96819.65      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Хляб и тестени изделия" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
15850000      
15820000      
15620000      
15612000      
15613000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла "Щастливо детство" - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия", "Тестени изделия", "Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия", "Нишесте и нишестени продукти", "Брашно и зърнени култури или брашно от зеленчуци", "Продукти на базата на зърна от житни растения" съгл. Закона за храните. Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец 3) към документацията за обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3"Осигуряване на топъл обяд"

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3"Осигуряване на топъл обяд".

II.2) Описание 1

"Консерви" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15321000      
15131310      
15831600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла "Щастливо детство" - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани", "Плодови сокове", "Пастет", "Мед (за ядене) съгл. Закона за храните. Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец № 3) към документацията за обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд"

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на нуждаещите се лица, операция тип 3"Осигуряване на топъл обяд".

II.2) Описание 1

"Други хранителни продукти" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15400000      
03200000      
15830000      
15870000      
15898000      
15899000      
15863000      
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на Община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла "Щастливо детство" - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Животински или растителни масла и мазнини"; "Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове"; "Захар и свързани с нея продукти"; "Хранителни подправки и сосове", мая; набухватели и птичи яйца. Прогнозното количество на продуктите е съгл. техническите предложение (Образец 3) към документацията за обществена поръчка
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

II.2) Описание 1

"Месо и месни продукти" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
03325100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно:Детска ясла "Щастливо детство" - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от групи и подгрупи: "Месо и месни продукти"; "Риба и други водни животни, преработени и консервирани" и "Питомни зайци". Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец №3) към документацията за обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

II.2) Описание 1

"Плодове и зеленчуци" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла "Щастливо детство" - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от група "Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове". Прогнозното количество на продуктите е съгл. техническите предложения (Образец №3) към документацията за обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

II.2) Описание 1

"Млечни продукти" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на община Тетевен, за общинските звена на бюджетна издръжка, а именно: Детска ясла "Щастливо детство" - гр. Тетевен и СУ ДСП - гр. Тетевен

Доставка на хранителни продукти от група "Млечни продукти", съгл. Закона за храните. Прогнозното количество на продуктите е съгласно техническите предложения (Образец №3) към документацията за обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".

Финансирането е двойно и е осигурено със средства от общинския бюджет и с европейски средства по Договор за БФП по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, операция тип 3 "Осигуряване на топъл обяд".
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  889308 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
256    1   Хляб и тестени изделия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хлебопроизводство и сладкарство ЕООД 820163315
ж.к. Кнежки Лъг, ул. Генерал Карцов №387
Троян BG315 5600 България
s.damqnova@abv.bg +359 67062760
+359 67062760
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11680.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11502.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
257    1   Хляб и тестени изделия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хлебопроизводство и сладкарство ЕООД 820163315
ж.к. Кнежки Лъг, ул. Генерал карцов №387
Троян BG315 5600 България
s.damqnova@abv.bg +359 67062760
+359 67062760
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7873.56      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7762.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
278    3   Други хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Диляна - Тинко-Трифон Тилов 110500777
ул. Ключ №15
Тетевен BG315 5700 България
tinko_trifontilov@mail.bg +359 876510347
+359 876510347
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
13161.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12032.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
279    3   Други хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Диляна-Тинко-Трифон Тилов 110500777
ул. Ключ №15
Тетевен BG315 5700 България
tinko_trifontilov@mail.bg +359 876510347
+359 876510347
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1826.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1698.88      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
254    4   Месо и месни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стелит 1 ЕООД 107544354
ул. Стойчо Часовникаров №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67532024
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34277.54      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33547.04      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
259    4   Месо и месни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стелит 1 ЕООД 107544354
ул. Стойчо Часовникаров №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67532024
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11113.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11124.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
255    6   Млечни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стелит 1 ЕООД 107544354
ул. Стойчо Часовникаров №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67532024
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16921.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16785.57      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
258    6   Млечни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стелит 1 ЕООД 107544354
ул. Стойчо Часовникаров №1
Севлиево BG322 5400 България
stelit_1ltd@abv.bg +359 67532024
+359 67534275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2515      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2366.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/05/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва