Версия за печат

00056-2019-0012

BG-Харманли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-ЗОП-31 от дата 25.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

BG422, Община Харманли- Кмет, пл. Възраждане № 1, За: инж. Пламен Ангелов, Гергана Стоилова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и осъществяване на строителен надзор на сградa с административен адрес гр. Харманли, бул. “България“ № 20, бл.117 на територията на Община Харманли, обновяванa по НПЕЕМЖС“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Дейността по настоящата обществена поръчка обхваща упражняването на консултантски услуги по смисъла на чл. 166, ал. 1, т.1 от ЗУТ, а именно: оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежа, упражняване на строителен надзор за гарантиране законосъобразното изпълнение на строителните работи и разрешаване ползването на обекта от обхвата на обществената поръчка, включително изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве и изготвяне на актуализация на техническия паспорт за строежа. Строителният надзор и оценката на съответствие на инвестиционниа проект, предмет на възлагане в настоящата обществена поръчка ще се осъществяват спрямо строително-монтажните и ремонтни работи, които са основната част от изпълнението на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на община Харманли.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят има интерес един изпълнител да осъществява дейността по оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания на строежите и изпълнение на функциите на строителен надзор по смисъла на ЗУТ. Разделянето на предмета на настоящата поръчка би довело до затруднение в изпълнението на същата. Предметът на обществената поръчка не може да бъде разделен на обособени позиции, предвид спецификата на поръчката. Възложителят е преценил, че не е целесъобразно разделянето на същата на обособени позиции, последното би се отразило на качеството и логическата взаимообвързаност на предвидените за изпълнение дейности. Изготвянето на оценка на съответствието и осъществяването на строителен надзор е на един обект, а именно: „Изготвяне на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обновяването на обект на бул. “България“ № 20, бл.117 в гр. Харманли, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“. Избирането на повече от един изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и осъществяване на строителен надзор само на един обект ще доведе до невъзможност за точното контролиране и водене на строителните книжа съгласно ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове. Тези действия трябва да се осъществяват от един изпълнител. Друг основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на поръчката са систематично свързани, поради което изготвянето на оценка на съответствието и осъществяването на строителен надзор следва да бъдат изпълнени от един изпълнител и не е целесъобразно разделянето на обществената поръчка на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения с изпълнение и отчитане на работите по обекта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 12198.68 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата обществена поръчка се възлага чрез публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, във връзка с чл. 20 ал. 2 т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на услуги от възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП. Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за услуги от 70 000 лв. до 280 000 лв. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 12 198,68 лв. без ДДС, но поради натрупване на поръчки със сходен предмет, предвидени за обявяване от същия възложител, същата попада в приложното поле на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, при спазване на условията на чл. 20, ал. 2 т. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 178, ал. 1 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, тъй като е налице натрупване на поръчки със сходен предмет, предвидени за обявяване от същия възложител в рамките на посочения в чл.20, ал. 2, т. 2 от ЗОП стойностен праг. Възложителят желае максимална прозрачност при възлагането на обществената поръчка и реши да открие публично състезание по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

25.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Киркова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Харманли