Версия за печат

00038-2019-0019

BG-Габрово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

70. Дизайн и реклама


Решение номер 44 от дата 24.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

BG322, Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Николай Димитров; Галина Витанова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312; 066 818305, E-mail: poruchki@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ПРЕЗ 2019/2020 г. ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО, СЪГЛАСНО ЧЛ. 12, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 „ИЗРАБОТКА НА ВЕСТНИК ОБЩИНСКИ БЮЛЕТИН” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

ПРОГНОЗНО КОЛИЧЕСТВО ЗА ЦЕЛИЯ СРОК НА ДОГОВОРА ПО АРТИКУЛИ: За обособена позиция № 1: ЗАДАЧА/продукт 1. Плакат 5 вида - 400 бр. 2. Плакат 6 вида - 300 бр. 3. Плакат 2 вида - 300 бр. 4. Плакат 3 вида - 150 бр. 5. Плакат 4 вида - 200 бр. 6. Книжка ИМИ - 1 000 бр. 7. Книжка ОСНВ - 500 бр. 8. Флаер - 4 000 бр. 9. Флаер 4 вида - 4 000 бр. 10. Флаер ОСНВ - 500 бр. 11. Флаер ИМИ - 3 000 бр. 12. Флаер Схема Узана - 5000 бр. 13. Флаери ПВО - 5000 бр. 14. Флаери ОИ - 3 000 бр. 15. Флаери за ученически инициативи - 12 000 бр. 16. Грамота - Спорт - 1 200 бр. 17. Грамота ОСД - 200 бр. 18. Грамота ОСД - 400 бр. 19. Вписване в почетна книга - 15 бр. 20. Дипляна - 400 бр. 21. Дипляна - 1000 бр. 22. Дипляна „Безопасен интернет“ - 2000 бр. 23. Наръчник МКБППМН - 1000 бр. 24. Туристическа карта - 20 000 бр. 25. Транспарант 3 вида - 3 бр. 26. Билборд - 4 бр. 27. Банер - 2 бр. 28. Входни билети ИМИ - 5000 бр. 29. Карта за паркиране - 400 бр. 30. Печат върху бяла тениска - 100 бр. 31. Печат върху цветна тениска Център за работа с доброволци - 100 бр. 32. Печат върху цветна тениска ОСИ - 100 бр. 33. Печат върху бяла тениска ОСНВ 3 вида - 200 бр. 34. Печат върху пенирано PVC - 60 бр. 35. Outdoor реклама върху метални пана - 56 бр. 36. Корпоративна торба от нетъкан текстил с дълга дръжка - 500 бр. 37. Корпоративна папка - 500 бр. 38. Корпоративна бланка - 1 000 бр. 39. Картички/покани - 600 бр. 40. Картичка с магнит и плик - 1000 бр. 41. Кутия със сепаратор с две гнезда на две нива - 300 бр. 42. Печат улична карта ТИЦ - 4 бр. 43. Рекламна книжка ТИЦ - 3 000 бр. За обособена позиция № 2: ЗАДАЧА/продукт 1. Вестник „Общински бюлетин“ - 7 500 бр. Настоящата обществена поръчка обхваща всички необходими дейности по осъществяването на изработка /вкл. предпечат/ и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация, които имат за цел да подпомогнат Възложителя, както и на изданието на Общински съвет Габрово – „Общински бюлетин“. Обхватът на дейностите е съгласно Техническата спецификация и Проект на договора, неразделна част от документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 51560 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 60350 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

При условията на настоящата процедура се възлагат само обособени позиции № № 1 и 2. Възложителят ще възложи Обособена позиция № 3 по реда, валиден за индивидуалната й стойност, на основание чл. 21, ал. 6 от Закона за обществените поръчки. При условията на настоящата процедура участниците могат да подават оферта само за обособени позиции № № 1 и 2, тъй като на основание чл. 21, ал. 6 от Закона за обществените поръчки, Възложителят ще възложи Обособена позиция № 3 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНОСТ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ГАБРОВО” по реда, валиден за индивидуалната й стойност. Прогнозната стойност на обособената позиция попада в обхвата на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. За обособена позиция № 3: ЗАДАЧА/продукт 1. Плакат 5 вида - 100 бр. 2. Плакат 2 вида - 200 бр. 3. Флаер - 2 000 бр. 4. Грамота - 150 бр. 5. Бадж 3 вида - 200 бр. 6. Банер - 18 бр. 7. Банер - 1 бр. 8. Банер - 1 бр. 9. Печат върху цветна тениска - 250 бр. 10. Печат върху цветни тениски ТИЦ - 200 бр. 11. Печат върху цветна чаша ТИЦ - 200 бр. 12. Печат върху хартиена торбичка ТИЦ - 300 бр. 13. Картички ТИЦ - 100 бр. 14. Картички ТИЦ - 100 бр. 15. Стикери - 5 000 бр. 16. Стикери ТИЦ - 2 000 бр. 17. Магнити ИМИ - 1 500 бр. 18. Магнит за хладилник ТИЦ - 100 бр. 19. Магнит за хладилник ТИЦ - 80 бр. 20. Плексигласови форми ТИЦ - 150 бр. 21. Плексигласови форми ТИЦ - 50 бр. 22. Текстилна торба - 100 бр. 23. Карнавален вестник - 15 000 бр.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвените от Община Габрово разчети, максималният разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 60 350 лв. (шестдесет хиляди триста и петдесет лева) без ДДС или 72 420 лв. (седемдесет и две хиляди четиристотин и двадесет лева) с вкл. ДДС или по обособени позиции, както следва: - обособена позиция № 1 - до 45 560 лв. (четиридесет и пет хиляди петстотин и шестдесет лева) без ДДС или 54 672 лв. (петдесет и четири хиляди шестстотин седемдесет и два лева) с ДДС; - обособена позиция № 2 - до 6 000 лв. (шест хиляди лева) без ДДС или 7 200 лв. (седем хиляди и двеста лева) с ДДС; - обособена позиция № 3 - до 8 790 лв. (осем хиляди седемстотин и деветдесет лева) без ДДС или 10 548 лв. (десет хиляди петстотин четиридесет и осем лева) с ДДС. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства. Договорът за изпълнение по обособени позиции № № 1 и 2 се сключва до размера на прогнозната стойност на обособените позиции. ВАЖНО!!! При офериране, участниците следва да се съобразят с прогнозните стойности по всяка обособена позиция. Поръчката предвижда обособени позиции, като прогнозната стойност е определена съгласно чл. 21, ал. 4 от ЗОП. Оферта може да се подава за повече от една обособена позиция. Срокът за изпълнение на дейностите по обособени позиции № № 1 и 2 е 12 месеца, считано от датата на подписване на договора.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП по обособени позиции № № 1 и 2. При възлагане на обществената поръчка по обособени позиции № № 1 и 2 могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществената поръчка при условие че могат да изпълнят най - малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В процедура за възлагане на поръчката по обособени позиции № № 1 и 2 могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им ще се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

24.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Таня Венкова Христова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Габрово