Версия за печат

00267-2019-0039

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

75. Храни, хранене и диетика.


Решение номер 19РОП-35 от дата 19.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

BG421, Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Аделина Хасова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: zop@plovdiv.bg, Факс: 032 660571

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190417nzIB8173687.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на бюджетна издръжка към Община Пловдив 2019

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Дейностите, предмет на поръчката включват предоставяне на кетъринг услуги – приготвяне и доставяне на готова храна – за лица от различни възрастови групи, настанени в институции, предоставящи социални услуги, които са на бюджетна издръжка към Община Пловдив.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмета на поръчката включва еднородни услуги, които се осъществяват при едни и същи условия. Разделянето на поръчката на обособени позиции ще предостави възможност за възлагането й на повече от един изпълнител, при което е възможно идентични услуги да се заплащат на различни цени. По този начин няма да бъде осигурена ефективност при разходването на публичните средстава, което е в противоречие с целите на Закона за обществените поръчки.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 452983.34 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Дейностите, предмет на поръчката попадат обхвата на услигите по Приложение № 2 към чл. 11, ал. 3 от ЗОП, а именно: Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции с код по CPV: 55523000. Прогнозната стойност на поръчката е определена съгласно чл. 21 от ЗОП и попада в праговете по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Всичко гореизложено дава основание за провеждане на пряко договаряне при условията на чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП. Това дава възможност да бъде проведена процедура по чл. 18, ал. 1, т. 13 от ЗОП.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

"Д И М ИНВЕСТМЪНТ" ООД; "ИНДУСТРИЪЛ ФУУД" ЕООД; "ТАКСИДО ЕНТЪРТЕЙМЪНТ" ЕООД;

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Предвижда се възможност за подновяване на поръчката по смисъла на чл. 6, ал. 1 от ППЗОП. Подновяването се изразява в повторение на всички дейности по договора при същите условия, включително срок, обем и обща стойност. Подновяването на договора е еднократно и се осъществява при кумулативно наличие на следните обстоятелства: Възложителят разполага с финансов ресурс и е налице необходимост от услугите, предмет на възлагане; Възложителят е отправил възлагателно писмо до изпълнителя за влизане в сила на клаузата за подновяване по договора; Подновяването е едностранен процес, който се инициира от възложителя. При отказ от страна на изпълнителя за подновяване на договора, възложителят прекратява договора едностранно и задържа гаранцията за изпълнение в пълен размер. В прогнозната стойност на поръчката е включено предвиденото подновяване по смисъла на чл. 6, ал. 1 от ППЗОП. Договор ще бъде сключен на стойност 226491.67 лв. без включен ДДС. Стойността на подновяването е 226491.67 лв. без включен ДДС. Максималната стойност на договора с включено подновяване е 452983.34 лв. без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5, б. "а" от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ГЕОРГИ ПЕТРОВ ТИТЮКОВ

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет СМДСП - упълномощен възложител по чл. 7, ал. 1 от ЗОП съгласно Заповед №16ОА1356/07.06.16г.