Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121516918

BG, Комисия за защита на потребителите, пл. Славейков 4а, За: Мая Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 29330553, E-mail: m.dimitrova@kzp.bg, Факс: 00359 29884218

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kzp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://kzp.bg/obshtestveni-porachki/dostavka-na-savmestimi-toneri-i-drugi-konsumativi-za-pechat-za-kopirni-i-pechatashti-ustroystva-za-nuzhdite-na-kzp.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на КЗП, въз основа на Рамково споразумение № СПОР-7/16.05.2017г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция № 3 „Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, подробно описани в ценовото предложение на изпълнителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 43 от 13.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АТС – БЪЛГАРИЯ ООД, ж.к. „Младост 1А”, ул. „Анна Ахматова” №9, ет. 1, България 1729, София, Тел.: 097 52073, E-mail: order@atsbulgaria.com, Факс: 097 52285

Интернет адрес/и:

URL: http://atsbulgaria.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на КЗП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.08.2018 г. 

Крайна дата

31.05.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
576 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.04.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С допълнително споразумение №1/14.11.2018г. към Рамково споразумение СПОР-7/16.05.2017г. срокът за изпълнение на доставките е удължен до 31.05.2018г. С допълнително споразумение №1/16.11.2018г. към Договор № 43/13.08.2018г., срокът за изпълнение на дейностите по договора се удължава до 31.05.2019г. или до възлагане на нова централизирана обществена поръчка.; Преди промяната: Срокът за изпълнение на дейностите по договора е до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 16.11.2018г. ; След промяната: Срокът за изпълнение на доставките е удължен до 31.05.2019г. или до възлагането на новата централизирана обществена поръчка. Общата максимална стойност за изпълнение се увеличава с 192 лв без ДДС.; Правно основание: чл.116,ал.1.т.3 и ал. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
576 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Димитър Маргаритов Йотов
VII.2)
Длъжност: Председател на КЗП