Версия за печат

00105-2019-0012

BG-София: Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Боряна Колевска, България 1113, София, Тел.: 0893339-627, E-mail: Boryana.Kolevska@mfa.bg, Факс: 00359 29483078

Място/места за контакт: гр. София, ул. Александър Жендов № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mfa.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://mfa.bg/bg/zop/procurements/7199.

Електронен достъп до информация: https://mfa.bg/bg/zop/procurements/7199.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: външна политика

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА БЪЛГАРСКИ ВИЗОВИ СТИКЕРИ“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 26 (Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката е в гр. София, МВнР-ЦУ, ул. „Александър Жендов” № 2.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е отпечатване и доставка на български визови стикери, с унифициран формат на ЕС, съгласно Регламент № 1683/95г., изменен с Регламент (ЕС) 2017/1370 на Европейския парламент и на Съвета от 4 юли 2017 г. С настоящата обществена поръчка възложителят планира да закупи 3 300 000 (три милиона и триста хиляди) броя български визови стикери и 1 000 (хиляда) броя „спесимени” на български визови стикери.Предметът на обществената поръчка за "Отпечатване и доставка на български визови стикери“ съдържа класифицирана информация на ЕС "SECRET UE/EU SECRET” и представлява предоставяне на чувствителна услуга, която попада в обхвата на чл. 3, ал. 1, т. 3 и чл. 148, ал. 1, т. 5 от Закона за обществени поръчки.Утвърдена е схема за класификация на етапите и задачи по изпълнение на обществената поръчка с № 04-01-362/28.03.2019г., съгласувана със СД „Класифицирана информация“ – ДАНС на 03.04.2019г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79800000

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

С настоящата обществена поръчка възложителят планира да закупи 3 300 000 (три милиона и триста хиляди) броя български визови стикери и 1 000 (хиляда) броя „спесимени” на български визови стикери.

Стойност, без да се включва ДДС
4826250 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При сключване на договора изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от общата му стойност без вкл. ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията представена под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. При представяне на гаранцията под формата на парична сума, тя се внася по банков път, на името на МВнР: БНБ – ЦУ, Банкова сметка: BG45 BNBG 9661 3300 1343 01, BIC: BNBGBGSD. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка и да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) календарни дни след прекратяването на Договора. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато изпълнителят представя застраховката като гаранция за изпълнение, тя трябва да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) календарни дни след прекратяването на Договора. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя по договора, който ще бъде сключен въз основа на настоящата процедура и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Участникът определен за изпълнител представя оригинал (ако гаранцията за изпълнение е банкова или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя) на документа за гаранция за изпълнение на поръчката или копие на платежното нареждане, когато гаранцията за изпълнение се представя под формата на парична сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща стойността на всяка извършена доставка чрез 100 % банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след доставка на съответното количество артикули, до мястото на изпълнение, срещу представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Плащане по договора не се извършва в случай, че за изпълнителя е получена информация от Националната агенция за приходите или Агенция „Митници” за наличието на публични задължения, съгласно Решение на МС № 592/ 21.08.2018 г. В този случай плащането се извършва съгласно указанията на органите на данъчната и митническата администрация.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Настоящата обществена поръчка съдържа класифицирана информация на ЕС "SECRET UE/EU SECRET”. Кандидатите следва да разполагат с валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Секретно” или по-високо. Кандидатите следва да разполагат с валидно УС за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо. Кандидатите следва да разполагат с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) до ниво „Секретно” или по-високо на физическите лица от страна на кандидата, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката. Кандидатите следва да разполагат с валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо на физическите лица от страна на кандидата, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация до ниво "Секретно" или по-високо. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация на ЕС до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво „Секретно” или по-високо. Кандидатите следва да разполагат със сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/и, подизпълнителя/тите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки кандидат: 1. който е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321 и 321а от НК; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1. в друга държава членка или трета страна; 3. за когото е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен. 4. е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, или е преустановил дейността си , а в случай че кандидатът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;5. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечeние на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила.6. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 7. с влязло в сила съдебно решение е установено, че е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките;8. установено е, че е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване на липсата на основания за отстраняване или на изпълнението на критериите за подбор;9. установено е от службите за сигурност по смисъла на ЗЗКИ, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, поради което е налице риск от заплаха за националната сигурност.Основанията по т.1-3 и т.8 се отнасят за лицата, посочени в чл. 54, ал. 2 и 3 от ЗОП. 10. който е свързано лице с друг кандидат в процедурата; 11. който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.12. за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество 13. кандидат, подал заявление за участие, което не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок. 14.който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; Заявлението за участие следва да съдържа: 1. Списък/Опис на представените документи – по Образец № 1; 2. Данни за ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – по Образец № 2;3. Заявление, по Образец №3;4. При кандидати - обединения, които не са юридически лица, към заявлението следва да се представи копие от документ за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител, последният следва да попълни и представи декларация за съгласие за участие като подизпълнител, по образец. За подизпълнителите не трябва да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Всички документи за подизпълнителите се представят в офертата, съгласно изискването на чл. 106, ал. 2, т. 2, буква а) и буква б ) от ППЗОП.Подизпълнителите следва да представят: 1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП, по Образец № 4; 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал. 2, т. 1 - 4 и 6 от ЗОП, по Образец № 5; 3. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици - Образец № 7; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество - по Образец № 8;5. Доказателства по чл. 158, ал. 7 от ЗОП –документи с които се доказва спазването на на критериите за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние

Изисквано минимално/ни ниво/а:

възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние

Изисквано минимално/ни ниво/а:

възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. 2. Копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент. 3. Копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт ISO/IEC 27001 „Системи за управление на сигурността на информацията“ или еквивалент. 4. Копие на валиден сертификат в съответствие със стандарт ISO 14298 за управление на процеси за защитен печат или еквивалент. 5. Кандидатите следва да разполагат с валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Секретно” или по-високо; 6. Кандидатите следва да разполагат с валидно УС за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо; 7. Кандидатите следва да разполагат с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) до ниво „Секретно” или по-високо на физическите лица от страна на кандидата, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката; 8. Кандидатите следва да разполагат с валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо на физическите лица от страна на кандидата, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката. 9. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация до ниво "Секретно" или по-високо; 10. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация на ЕС до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо; 11. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво „Секретно” или по-високо; 12. Кандидатите следва да разполагат със сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Кандидатите по обществената поръчка трябва да са изпълнили минимум 3 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението. Под „сходни с предмета на обществената поръчка” да се разбира – изпълнени дейности за отпечатване на документи за самоличност, визови стикери, дипломи и/или ценни книги. Под „сходни с обема на поръчката“ се разбират предоставени услуги на обща стойност не по-малко от 1 000 000 лв. без ДДС. 2. Производителят на визовите стикери е необходимо да бъде сертифициран в съответствие със стандарт ISO 9001:2015 „Система за управление на качеството“ или еквивалент 3. Производителят на визовите стикери е необходимо да бъде сертифициран в съответствие със стандарт ISO/IEC 27001 „Системи за управление на сигурността на информацията“ или еквивалент 4. Производителят на визовите стикери е необходимо да бъде сертифициран и да притежава валиден сертификат в съответствие със стандарт ISO 14298 за управление на процеси за защитен печат или еквивалент 5. Кандидатите следва да разполагат с валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Секретно” или по-високо; 6. Кандидатите следва да разполагат с валидно УС за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо; 7. Кандидатите следва да разполагат с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) до ниво „Секретно” или по-високо на физическите лица от страна на кандидата, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката; 8. Кандидатите следва да разполагат с валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо на физическите лица от страна на кандидата, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката. 9. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация до ниво "Секретно" или по-високо; 10. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация на ЕС до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо; 11. Кандидатите следва да разполагат с валиден сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво „Секретно” или по-високо; 12. Кандидатите следва да разполагат със сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо. Забележка: За кандидати – чуждестранни лица, възложителят ще признава еквивалентни документи, които удостоверяват съответствие с изискванията на възложителя, издавани в съответствие със законодателството на съответната държава, в която кандидатът е установен. Възложителят може да поиска потвърждение на съответните документи, издадени в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. В случай, че кандидатите не притежават документите от т. 5 - т. 12. трябва да заявят процедура по проучване/акредитиране в срока за получаване на заявления за участие, посочен в обявлението за поръчка, в раздел IV.3.4. Кандидатите, които не разполагат със сертифицирани/акредитирани РКИ и КИС, извършват процедури по: - Сертифициране или повишаване нивото на класификация на РКИ, което се инициира от кандидатите пред компетентните органи и се извършва от компетентните органи; - Акредитиране или повишаване нивото на класификация на КИС, което се инициира от кандидатите пред компетентните органи и се извършва от компетентните органи.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Подизпълнителите трябва да предоставят доказателства по чл. 158, ал. 7 от ЗОП –документи с които се доказва спазването на критериите за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват: 1. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.2. Копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент.3. Копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт ISO/IEC 27001 „Системи за управление на сигурността на информацията“ или еквивалент.4. Копие на валиден сертификат в съответствие със стандарт ISO 14298 за управление на процеси за защитен печат или еквивалент.5. Валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Секретно” или по-високо; 6. Валидно УС за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо; 7. Валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) до ниво „Секретно” или по-високо на физическите лица, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката; 8. Валидни сертификати за достъп до КИ на ЕС до ниво „SECRET UE/EU SECRET” или по-високо на физическите лица, които ще са пряко ангажирани с дейности по поръчката. 9. Валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация до ниво "Секретно" или по-високо; 10. Валиден сертификат за наличие на регистратура за класифицирана информация на ЕС до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо; 11. Валиден сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво „Секретно” или по-високо; 12. Сертификат за наличие на акредитирана комуникационно-информационна система (КИС) до ниво "SECRET UE/EU SECRET” или по-високо. Представят се документите с които се доказва спазването на на критериите за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват подизпълнителите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор посочени в настоящия раздел за кандидатите, съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
13.05.2019 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, следва да бъде определен и посочен партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката и да бъде уговорена солидарна отговорност на членовете на обединението при изпълнение на поръчката, когато такава не е предвидена съгласно прил-то законодателство.5. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2, т. 5 от ЗОП, по Образец № 4;6. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.157, ал. 2, т. 1 - 4 и 6 от ЗОП, по Образец № 5;7. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата, по Образец № 6;8. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици - Образец № 7;9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество - по Образец № 8;10. Декларация за използване на капацитета на трети лица по чл. 65 от ЗОП – по Образец № 11/ако е приложимо/.11.Доказателства по чл. 158, ал. 7 от ЗОП, съгласно документацията.Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до док-ята за участие в процедурата на страницата на МВнР в интернет в раздел „Профил на купувача”, с изключение на Техническата спецификация за производство на визов стикер. Техническата спецификация за производство на визов стикер се предоставя единствено на избрания Производител. 2. РАЗЯСНЕНИЯ2.1. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по условия, които се съдържат в решението, обявлението, документацията за обществената поръчка и описателния документ до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.2.2. Възложителят предоставя разяснениятачрез профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането, но не по-късно от 6 дни преди срока за получаване на офертите. В разясненията не се посочва лицето, направило запитването.ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРЕДВАРИТЕЛНИЯ ПОДБОР:В съответствие с чл. 54 и чл. 55, ал. 1 от ППЗОП, комисията назначена от възложителя разглежда постъпилите в срока заявления за участие в процедурата и изготвя протокол, съдържащ резултатите от подбора.Комисията представя протокол с резултатите от предварителния подбор на възложителя. В срок до 5 работни дни от датата на приемане на протокола възложителят обявява с решение кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти. В решението се включват и кандидатите, които не отговарят на обявените от възложителя изисквания, и мотивите за това. В съответствие с чл. 55, ал. 2 от ППЗОП на избраните кандидати се изпраща писмена покана за представяне на оферти. Изискванията към офертите са посочени в Раздел VIII. "ПОКАНА ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ОФЕРТИ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОФЕРТИТЕ" от документацията .Подробна информация относно начина на избор на изпълнителя се съдържа в РАЗДЕЛ IX. "ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ И СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР". Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, който: не е изпълнил условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП;е подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок. Заявленията за участие ще бъдат отворени на 14.05.2019г., в 14:00ч., в сградата на МВнР, в гр. София, ул. Александър Жендов № 2, стая 22-24.На публичното отваряне на заявленията могат да присъстват лицата по чл.54, ал. 1 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП и при спазване на условията на чл. 199 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2019 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ