00753-2019-0009
Технически редакции | ||
04.04.2019 13:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.04.2019 13:47 ч. : | 04/04/2019 13:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.04.2019 13:47 ч. : | 04/04/2019 13:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Свищов:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Н-к отдел ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=239.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР/СРР на обект: „Изграждане на многофункционална спортна площадка в двора на СУ „Димитър Благоев“ в град Свищов по Проект „Красива България“.
Осъществяването на консултантска дейност за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1 от ЗУТ на обект: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР/СРР на обект: „Изграждане на многофункционална спортна площадка в двора на СУ „Димитър Благоев“, както следва: 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); 2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003г. с последващите изменения и допълнения); 3. Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 4. Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа; 5. Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; 6. Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; 7. Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; 8. Управление на изпълнението на Строежа; 9. Заверка на екзекутивната документация; 10. Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобреният инвестиционен проект, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на договора; 11. Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на обекта, изготвяне на документация и осигуряване на удостоверение по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър; 12. Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ; 13. Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; 14. Изготвяне на Техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.; 15. Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на разрешение за ползване на Обекта; 16. Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; 17. Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. 18. Консултантът е длъжен да упражнява строителен надзор и да извършва координация при изпълнение на строителството на обекта чрез технически правоспособни лица, съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. 19. Служителите/експертите от екипа трябва да бъдат на обекта по време на целия строителен период, като присъствието им по дни трябва да е изцяло съобразено с видовете работи, които ще се извършват на строежа съгласно графика за изпълнение на СМР по договора за строителство. Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
НЕ
НЕ
Възложителят не е длъжен да мотивира невъзможността за разделяне на обособени позиции на поръчката, когато е за услуга.
НЕ
V: Мотиви
С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
04.04.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Пламен Стефанов Петков
инж. Пламен Стефанов Петков - Зам. - Кмет "БИП", упълномощен със Заповед №345-РД-01-03/02.04.2019 година на Кмета на Община Свищов