Деловодна информация
00145ТП на НОИ-Плевен
1026-14-9#1 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
02/04/2019 (дд/мм/гггг)
00145-2018-0216 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт чрез ТП на НОИ - Плевен 1210825210177
пл. Иван Миндиликов №8
Плевен BG314 5800 България
Елеонора Радулова, Поля Петкова +359 64884484/+359 64884471
pleven@nssi.bg +359 64884440

Интернет адрес/и

https://www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/pln


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги по почистване на помещения в сгради на ТП на НОИ - Плевен 14-2018-1015-14-197
90911200      
Услуги

Предмет на обществената поръчка е "Предоставяне на услуги по почистване на помещения в сгради на ТП на НОИ - Плевен" с посочени обекти, дейности, начин на извършване на почистването и изисквания към изпълнението определени в техническите спецификации от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
34560.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90911200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Адм. сграда в гр. Плевен, пл. "Иван Миндиликов" №8, Филиал в гр. Червен бряг, ул. "Отец Паисий" №6; ИПРМ в гр. Левски, бул. "България№ 58; Архивохранилище в гр. Плевен, ул. "Стоян Заимов" №3

Предметът на настоящата общ. поръчка е за предоставяне на услуги по почистване на помещения в сгради на ТП на НОИ - Плевен. С настоящата общ. поръчка се цели реализиране на услуга, продиктувана от необходимостта от ежедневно и периодично почистване и поддържане на чистотата в служебните, архивните и сервизните помещения, както и прилежащите към тях общи части в сградите на ТП на НОИ - Плевен, в които се осъществява дейността му. Обекти на почистването в обхвата на общ. поръчка са: 1. Адм. сграда на ТП на НОИ – Плевен, с адрес гр. Плевен, пл. „Иван Миндиликов” №8 с обща площ за почистване 3086,87 кв.м., 2. Филиал на ТП на НОИ – Плевен, с адрес гр. Червен бряг, ул. „Отец Паисий“ №6, етаж 3-ти; 3. ИПРМ-гр. Левски, бул. „България“ №58, етаж 2, стая №201; 4. Наето помещение за архивохранилище, намиращо се в сутерен на сградата на отдел "Държавен архив"-Плевен, ул. "Стоян Заимов" №3. Обща площ на всички помещения за почистване-3320.71 кв.м. (текстът продължава в раздел VI, VI.3)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Плащането ще се извършва в български лева, по банкова сметка посочена от изпълнителя на 24 (двадесет и четири) делими равни месечни вноски в срок до 15 (петнадесет) работни дни от представяне на надлежно оформена фактура и след подписан приемателно-предавателен протокол за извършената услуга за съответния месец.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 244-558505 (напр. 2015/S 123-123456)   и  883965 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-14-6       Предоставяне на услуги по почистване на помещения в сгради на ТП на НОИ - Плевен
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Йоана-007 ЕООД 127627551
гр. Шумен, ул. Поройна №4
гр. Шумен BG333 9706 България
yoana007@abv.bg +359 899849142
www.yoana007.blogspot.com +359 899849142
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
37500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34560.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки месец Изпълнителят в срок до 10-то число на месеца доставя за своя сметка и предоставя на Възложителя с приемателно-предавателен протокол минимум следните санитарно-хигиенни материали: a) 3 (три) броя рула тоалетна хартия за всеки служител (бяла целулоза, двупластова с не по-малко от 150 перфорации); б) течен сапун – по 100 мл. на служител; в) 2 (два) броя дезодорант WC (за тоалетна чиния) за всяка тоалетна; г) 2 (два) броя освежители (тип “борче”) за всяка тоалетна. Санитарно-хигиенните материали се зареждат от служителите на Изпълнителя в санитарните помещения във всички обекти на изпълнение на обществената поръчка. Към момента Възложителят разполага с 35 (тридесет и пет) броя санитарни помещения (тоалетни) и има средно списъчен брой на персонала – 121 (сто двадесет и един) служители.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 7, б. "а" от ЗОП - 01.03.2019 г. включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва