Версия за печат

02712-2019-0009

BG-гр. Дулово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

74. Транспортна техника и технологии. Автомобилна техника.


Решение номер 85 от дата 14.03.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016168050048

BG325, Държавно предприятие - Северноцентрално държавно предприятие /ДПСЦДП/- Габрово чрез ТП Държавно ловно стопанство Каракуз, ул. Васил Левски № 22, За: инж. Таньо Иванов Танев, България 7650, гр. Дулово, Тел.: 0359 86422606, E-mail: karakuz@scdp.bg, Факс: 0359 86422606

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.scdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.scdp.bg/procedures?cid=5&bid=18&year=&period=.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско и ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили /леки и товарни/, селскостопанска и горска техника, и прикачен инвентар на СЦДП ТП ДЛС „Каракуз”, включително доставка и монтаж на резервни части, доставка на консумативи и принадлежности за тях

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на възлагане на настоящата обществена поръчка се изразява в доставка на резервни части и извършването на поддържане, ремонт, на служебните автомобили и авто, горска и селскостопанска техника собственост на ТП ДЛС „Каракуз”, разположени на територията на стопанството в гр.Дулово. (съгласно приложен списък). Изпълнителя ще извършва доставка на резервни авточасти, възли, детайли, акумулатори материали, антифриз, дребни части- крушки, ремъци и други, както и смазочни материали за моторните превозни средства на Възложителя, необходими за поддържането им в добро техническо състояние. Участникът, избран за изпълнител следва да има готовност за обслужване, ремонт, технически прегледи, подмяна и доставка на резервни части, консуметиви, както на настоящия парк така и на други автомобили и техника на стопанството, придобити след провеждането на обществената поръчка, при спазване условията на договора и ценовото предложение.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не се разделя на обособени позиции, поради необходимостта всички ангажименти за ремонт, техническо подържане, доставка на резервни части и консумативи , обект на поръчката да бъдат изпълнени в минимални срокове и условия. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции гарантира и постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от удължаване на сроковете за доставка и ремонт. Целта на възлагане на поръчката е в рамките на един предмет без обособяване на позиции, Възложителя да разполага с едно лице - Изпълнител, което да отговаря за доставката и монтажа, респективно да носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 37000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за доставка е по-голяма или равна от 264 033 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 37000,00 без вкл. ДДС, но към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка, Възложителят /ДП СЦДП- Габрово/ вече е провел, както и са известни други поръчки за възлагане със сходен/ идентичен предмет. С оглед сумирането на тази стойност с прогнозните стойности на проведените и планирани обществени поръчки със сходен предмет в рамките на дванадесет месеца, стойността надвишава стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, поради което е необходимо провеждането на открита процедура. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: - Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя- мин. срок на валидност - 18 месеца); - Парична сума, предоставена в касата на ТП ДЛС „Каракуз”- гр. Дулово или преведена по сметка на ТП ДЛС „КАРАКУЗ” – гр. Дулово: IBAN:BG56PIRB73251605766970, BIC: PIRBBGSF БАНКА: ПИРЕОСБАНК АД- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.03.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Таньо Иванов Танев

VIII.2) Длъжност

Директор