Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

BG411, Mинистерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Станислава Костова, България 1113, София, Тел.: 0359 29482910, E-mail: stanislava.kostova@mfa.bg, Факс: 0359 29483078

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mfa.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mfa.bg/bg/events/174/45/5747/index.html.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки" за нуждите на МВнР"по Рамково споразумение № CПОР-8/16.05.2017 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 58/ОП-И/17 от 13.10.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 0359 70010700, E-mail: order@office1.bg, Факс: 0359 70010701

Интернет адрес/и:

URL: www. office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства" по Обособена позиция № 2 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.10.2017 г. 

Крайна дата

15.11.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
212492.52 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

15.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Позиция № 169 от Приложение № 2 от договора с наименование [TO468] Xerox- касета с черен тонер,продуктов номер 106R01487, за 4100 копия (Xerox 3220-DN) - 400 бр.; Преди промяната: [TO468] Xerox- касета с черен тонер,продуктов номер 106R01487, за 4100 копия (Xerox 3220-DN) - 400 бр.; След промяната: Тонер Xerox Phaser-касета с черен номер, подуктов номер 106R02306, за 11000 копия, 3320-285 бр.; Правно основание: чл.116, ал.1,т.5 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 29% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Възложителят прави заявки по необходимост.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
60766.38 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Атушка Събева Маркова
VII.2)
Длъжност: упълномощен възложител, сълласно заповед № 95-00-182/ 26.02.2019 г.на министъра на външните работи