Версия за печат

00589-2019-0010

BG-гр. Перник:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 10 от дата 28.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

BG414, Община Перник, пл. Св. Иван Рилски № 1А, За: инж. Агница Костова, Михаела Спасова, България 2300, гр. Перник, Тел.: 076 684220; 076 684245, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 0359 76603890

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://pernik.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Изпълнение на СМР за обект „Дневен център за деца с увреждания“ (ДЦДУ) - гр. Перник, кв. „Варош и Табана“, ул. „Илинден“ № 14, община Перник

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на нормативната уредба, отнасяща се към предмета на поръчката, технически правила, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в Република България и в Европейския съюз. Изпълнителят по настоящата обществена поръчка, следва да изпълнява СМР, съгласно одобрените инвестиционни проекти и издаденото разрешение за строеж. Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени, съгласно условията на договора, изготвения, съгласуван и одобрен инвестиционен проект ведно с приложената подробна количествено - стойностна сметка. Всички материали, съоръжения, машини, готови продукти и други които се влагат и/или се използват при строително-монтажните дейности на обектите да отговарят на стандарти БДС EN (актуални към датата на прилагане, от Български институт за стандартизация) или еквивалент. В процеса на изпълнение на строителните и монтажните работи трябва да бъдат съставени всички необходими актове и протоколи, предвидени в Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Изпълнителя предава на Възложителя с протокол всички документи , които следва да изготви съгласно действащото законодателство, и необходими за издаване на разрешение за ползване на обекта, включително документите, доказващи съответствието на вложените строителни продукти с изискванията на Закона за техническите изисквания към продуктите, и заверената екзекутивна документация, когато такава следва да се състави. Да бъдат спазени разпоредбите на Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания ( ДВ, бр. 54 от 2009 г. )

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

проект №BG16RFOP001-5.001-0046 „Подобряване на социалната инфраструктура в подкрепа на деинституциализацията на грижите за деца в община Перник“, Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0046 – C01, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020 г.“ съфинансиранa от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Преценката на Възложителя е, че разделянето на поръчката на обособени позици е нецелесъобразно и обективно невъзможно поради следните обективни обстоятелства: Строежът, обект на поръчката, се характеризира със самостоятелна техническа и икономическа идентичност и представлява самостоятелен строеж по смисъла на &2, т.51 от ДР на ЗОП. Независимо от предвидената етапност на изпълнение, а именно: проектиране (разработване на инвестиционен проект), изграждане (изпълнение на СМР) и авторски надзор, видовете работи по отделните етапи са “обективно неделими части” от строителството по смисъла на &2, т.28 от ДР на ЗОП. Обектът е систематично и технически неделим. Също така настоящата процедура е обявена във връзка с процедура № 00589-2018-0017 съгласно описа на РОП на АОП „Изпълнение на СМР“ по проект №BG16RFOP001-5.001-0046 „Подобряване на социалната инфраструктура в подкрепа на деинституциализацията на грижите за деца в община Перник“, Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0046 – C01, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020 г.“ съфинансиранa от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие по две обособени позиции: ОП № 1 Изпълнение на СМР за обект „Дневен център за деца с увреждания“ (ДЦДУ) - гр. Перник, кв. „Варош и Табана“, ул. „Илинден“ № 14, община Перник. ОП № 2 Изпълнение на СМР за обект „Център за обществена подкрепа“ (ЦОП) - гр. Перник, кв. „Калкас“, ул. „Захари Зограф“ № 61, община Перник

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 72131.68 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е публикувана в регистъра на обществените поръчки под уникален № 000589-2018-0017. На основание чл. 79 ал. 1, т. 1 , публичните възложители могат да прилагат процедура на договаряне без предварително обявление само в следните случаи: 1. при открита или ограничена процедура не са подадени оферти или заявления за участие или всички подадени оферти или заявления за участие са неподходящи и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени; В случая за обособена позиция № 1 по поръчка № 00589-2018-0017 съгласно описа на РОП на АОП „Изпълнение на СМР“ по проект №BG16RFOP001-5.001-0046 „Подобряване на социалната инфраструктура в подкрепа на деинституциализацията на грижите за деца в община Перник“, Договор за БФП № BG16RFOP001-5.001-0046 – C01, финансиран от Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020 г.“ съфинансиранa от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие по две обособени позиции: ОП № 1 Изпълнение на СМР за обект „Дневен център за деца с увреждания“ (ДЦДУ) - гр. Перник, кв. „Варош и Табана“, ул. „Илинден“ № 14, община Перник. ОП № 2 Изпълнение на СМР за обект „Център за обществена подкрепа“ (ЦОП) - гр. Перник, кв. „Калкас“, ул. „Захари Зограф“ № 61, община Перник, не е подадена оферта.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„РКЕМ ГРУП“ ЕООД, БУЛСТАТ 202902827

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: 17 от 10.08.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00589-2018-0017

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Краен срок за подаване на оферти: Оферти се подават в деловодството на Община Перник на адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски“ № 1А в срок до 16:30 часа на 18.03.2019 г. 2. Дата и място за провеждане на договарянето: Договарянето ще се проведе с представляващите участниците или с надлежно упълномощени от тях лица от 09.30 часа на 19.03.2019 г. в сградата на Община Перник на адрес: гр. Перник, пл. „Св. Иван Рилски“ № 1А. 3. На Профила на купувача в досието на процедурата са публикувани всички приложения към поканата - образци на документи, проект на договор и техническа спецификация, откъдето поканените участници могат да изтеглят съответните документи и да се запознаят с тях.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Подаването на жалби се извършва по реда на чл.197, ал. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Вяра Михайлова Церовска

VIII.2) Длъжност

КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕРНИК