Версия за печат

00797-2019-0014

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

76. Интериорен и екстериорен дизайн и обзавеждане.


Решение номер 492 от дата 27.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул.Александровска №26, За: Валерия Димитрова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/37560.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за обучение на първокласници в общинските училища на Бургас“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставките включват: Едноместна учебна маса /Плот верзалитов или МДФ с форма правоъгълна или трапецовидна със заоблени ръбове, с място за багаж и място за окачване на ученическа чанта, препоръчителни размери на плота в см– дължина 47 - 70; широчина 39 - 50; височина 64–70/ Възможност за 3 различни цвята на плотовете. /Крака метални с овална форма, прахово боядисани, с приспособления срещу надраскване./Ученически стол/Основа метална конструкция с овална форма, прахово боядисана, с приспособления срещу надраскване/.Седалка и облегалка обемни, верзалитови или полипропиленови. Възможност за 3 различни цвята на седалките и облегалките. Учителско бюро/Бюро с шкаф и чекмедже с мин. размери 120х60 h76см, тръбна конструкция със заоблени ръбове, с челен предпазен панел/ Меки мебели тип „пуф“ Мека мебел тип „пуф“, модели „Топка“ или „Ябълка“, за деца до 10 години, Размери: Обем: 220 литра; Височина: 70 см.Ширина: 80 см.Възможности за 3 различни варианта.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмет на обществената поръчка е доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за обучение на първокласници в общинските училища на територията на община Бургас. Спецификата на дейностите включени в предмета на обществената поръчка, предполага прилагане на еднакъв метод на изпълнение, както и използване на еднакви материали за изпълнение предмета на обществената поръчка, включени в предмета на обществена поръчка, което от своя страна ще доведе до равнопоставеност при ползване на материалната база, достъпна за всички ученици от първи клас в Община Бургас, което е постижимо ако изпълнението се извършва от един изпълнител. Предвид изложеното обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 383333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност и да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; В случаите по чл.197, ал. 1, т. 1 и 8, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Йорданка Ангелова Ананиева - Бенова, дл.лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, упълномощено със Заповед № 1190/04.05.2016г.

VIII.2) Длъжност

Зам.- кмет при Община Бургас