00833-2019-0003
Технически редакции | ||
27.02.2019 17:12 ч. : | 27/02/2019 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2019 17:12 ч. : | 27/02/2019 17:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
67. Туризъм
І: Възложител
Публичен
BG411, Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф 12, За: Евгения Кънева, Мария Ламбрева, България 1000, София, Тел.: 02 9151932; 02 9151935, E-mail: vssop@vss.justice.bg, Факс: 02 9151930
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.vss.justice.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: съдебна власт
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Пряко договаряне
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Осигуряване на мерки за информация и комуникация на проект „Доразвитие и централизиране на порталите в сектор „Правосъдие“ за достъп на граждани до информация, е-услуги и е-правосъдие“
Обхватът на настоящата обществена поръчка включва изпълнението на Дейност 3 от проект „Доразвитие и централизиране на порталите в СП за достъп на граждани до информация, е-услуги и е-правосъдие“ с регистрационен номер BG05SFOP001-3.001-0013, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г. Целта на възлагането с настоящата обществена поръчка е изпълнение на приложимите мерки за информация и комуникация по проекта и по-конкретно – запознаване на всички заинтересовани страни и широката общественост относно предвидените дейности и реализираните в рамките на проекта достижения. За популяризиране на проекта и информиране на обществеността за ползите от неговото изпълнение в рамките на обществената поръчка се предвижда извършването на следните дейности: 1. Организиране на заключителна конференция за оповестяване резултатите от изпълнението на проекта с прогнозен брой минимум 50 участници; 2. Визуализиране и доставка на 100 броя USB, които ще бъдат предоставени на участниците в конференцията.
НЕ
ДА
Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на проект „Доразвитие и централизиране на порталите в сектор „Правосъдие“ за достъп на граждани до информация, е-услуги и е-правосъдие“ с регистрационен номер BG05SFOP001-3.001-0013, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г.
НЕ
Предметът на настоящата обществена поръчка включва организиране на заключителна конференция и изработка и доставка на USB памет с цел реализиране на мерките за информация и комуникация по проект „Доразвитие и централизиране на порталите в сектор „Правосъдие“ за достъп на граждани до информация, е-услуги и е-правосъдие“. Предвидените за изработка и доставка 100 броя USB памет са предназначени за предоставяне на участниците в заключителната конференция. В този смисъл двете дейности са функционално свързани и макар да е възможно разделянето им в две самостоятелни обособени позиции е, от една страна, нецелесъобразно за възложителя предвид ниската стойност на дейностите, възлагани с настоящата обществена поръчка и необходимостта в конкретния случай да бъде проведен по-тежък ред на възлагане поради наличие на други сходни дейности, а от друга - би затруднило технически изпълнението на двете дейности в случай на избор на различни изпълнители поради необходимостта да бъдат координирани техните действия.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно чл. 182, ал. 1, т. 5 от ЗОП възложителят може да проведе пряко договаряне с определени лица, когато обществената поръчка е за услуги по Приложение № 2 към Закона за обществените поръчки (ЗОП) и е на стойност по чл. 20, ал. 2, т. 2 от закона - от 70 000 до 500 000 лв. без ДДС. Видно от предмета и техническите спецификации на обществената поръчка основният предмет на възлагане е организирането на публично мероприятие с минимум 50 участници - заключителна конференция, което попада в обхвата на услугите от CPV код 79952000-2 "Услуги, свързани с организирането на събития". Доставката на USB памет с дизайн, включващ задължителните реквизити съгласно изискванията на ОП „Добро управление“ 2014-2020, е спомагателна и подчинена дейност, доколкото представлява част от организацията на мероприятието, на което е предвидено като мярка на информация и комуникация да бъдат раздавани на участниците предоставените от изпълнителя USB флаш носители. Съгласно чл. 21 от ЗОП за правилното определяне на прогнозната стойност на обществената поръчка и реда за възлагане е необходимо да се вземе предвид и стойността на възложените/планираните дейности със сходен предмет в рамките на 12 календарни месеца, като съгласно чл. 27 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП) възложителят има задължение да обобщи всички идентични или сходни потребности, които са му известни към датата на решението за откриване на процедура или на публикуване на обява, с цел правилното определяне на реда за тяхното възлагане. С оглед горното, при определяне на реда за възлагане на настоящата дейност и правилното определяне на прогнозната стойност на обществената поръчка следва да бъде взето предвид следното: 1. С Решение №ВСС-7846 от дата 21.06.2018 г. е обявена открита по вид процедура "Логистично осигуряване на събития и изпълнение на мерките за информация и комуникация по проект “Създаване на модел за оптимизация на съдебната карта на българските съдилища и прокуратури и разработване на Единна информационна система на съдилищата“ по две самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция №1-Изработка на дизайн на публични документи и доставка на рекламни материали и Обособена позиция №2–Логистично осигуряване на събития“. Процедурата е възложена, като стойността на договор за обществена поръчка по обособена позиция №1 е 20 478 лв. без ДДС, а стойността на договора за обществена поръчка по обособена позиция №2 е 49 100 лв. без ДДС (http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180621Rbhi2951362). 2. По проект „Насърчаване използването на медиацията като алтернативен способ за решаване на спорове“, по който ВСС е партньор, е предвидено организиране и провеждане на 5 публични събития по апелативни райони - по едно събитие във всеки център за медиация на стойност 5000 лв. без ДДС. 3. С Решение №ВСС-5673/18.05.2018 г. от ВСС като партньор е обявена открита по вид процедура с предмет „Консултантски услуги за въвеждане на мерки за повишаване на независимостта на съдебната власт“, възлагана в изпълнение на партньорски проект "Ефективен достъп до правосъдие", с бенефициент Министерство на правосъдието. В предмета на обществената поръчка са включени дейности по организиране и провеждане на публични дискусии и организиране и провеждане на обучения. Стойностите на възложените услуги са, както следва: за организиране и провеждане на публични дискусии – 18 950 лв. без ДДС; организиране и провеждане на обучения – 45 000 лв. без ДДС или общо 63 950 лв. без ДДС (http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180517oJFI2866834). Видно от горното, за 12-месечен период са възложени/планирани за възлагане от ВСС сходни дейности на стойност в размер над 70 000 лв., но до 500 000 лв. без ДДС.
Покана за участие в настоящата процедура се изпраща на следните лица: „ПЛУТОН-1“ ЕООД, ЕИК 115038506, „ВАКАНЦИЯ“ ООД ЕИК121233279, „ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪН“ ЕООД ЕИК175455251, „СКАЙ ТРАВЕЛ“ ЕООД, ЕИК 131399527, „ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ“ ООД ЕИК130862812, „АВАНГАРД МЕДИЯ“ ЕООД ЕИК108684708, „ИНФО ТРЕЙНИНГ“ ООД ЕИК 202318594, „МЕГА КОМЮНИКЕЙШЪН“ ЕООД ЕИК 115914198, „БИК – БЪЛГАРСКА ИЗДАТЕЛСКА КОМПАНИЯ“ ЕАД ЕИК 175220876, „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД ЕИК 201557566, „ИНСЕЛ КОНСУЛТ“ ЕООД ЕИК 203207262, „БГ МАП“ ООД ЕИК 131017461, "О ТРИ ПИ АР"ЕООД ЕИК 175083769, „АПРА” ООД ЕИК 831727361. Мотив на възложителя да изпрати покани за преговори до горепосочените дружества е обстоятелството, че същите са били участници в други поръчки със сходен предмет, възлагани от ВСС.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Пълен достъп по електронен път до решението, поканата за участие и документацията в процедурата за възлагане на горепосочената обществена поръчка възложителят осигурява на следния интернет адрес на ВСС (електронна преписка на поръчката): http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190215wgKH3097809.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5, б. "а" от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението за провеждане на процедура на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 13 (пряко договаряне). На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
27.02.2019 г.
VIII: Възложител
Олга Зафирова Керелска
Член на ВСС и ръководител на проект, оправомощена с решение на Пленума на Висшия съдебен съвет по т. 13.1 от Протокол № 42/14.12.2017 г.