Версия за печат

00311-2019-0007

BG-София:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-244 от дата 02.01.2019 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-08-415 от дата 27.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121604974

BG411, Агенция по заетостта, бул. Княз Александър Дондуков 3, За: Анна Павлова, България 1000, София, Тел.: 02 9265402, E-mail: Anna.Pavlova@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.az.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/318-2-izvyrshvane-na-tekusht-remont-na-sgradite-i-pomeshtenijata-v-koito-se-pomeshtavat-teritorialnite-strukturi-na-dire/.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: Насърчаване на заетостта


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Извършване на текущ ремонт на сградите и помещенията, в които се помещават териториалните структури на ДРСЗ – Пловдив по Проект BG05M9ОP001-1.004-0001-C01„Подобряване качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите" по приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качество на работните места“, по ОП РЧР 2014-2020 г.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Ще се извърши текущ ремонт на имотите, предоставени на структурите на ДРСЗ – Пловдив - ДБТ Асеновград, ДБТ Девин, ДБТ Златоград, ДБТ Мадан, ДБТ Пазарджик - филиал Изток, ДБТ Раковски, ДБТ Панагюрище, ДБТ Велинград - филиал Ракитово, Строително ремонтни работи включват: смяна на дограма /врати и прозорци/, полагане на нова настилка по подове, изкърпване на мазилки, шпакловане, боядисване, ремонт на санитарни възли, ремонт на водопроводната и канализационна инсталация, ремонт на покриви, изграждане на телефонна инсталация, PC и LAN мрежи и съпътстващи дейности.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект BG05M9ОP001-1.004-0001-C01„Подобряване качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите" по приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качество на работните места“, по ОП РЧР 2014-2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е: - централизирано, а не регионално бюджетиране и администриране на услугата, вкл. централизиран текущ и последващ контрол по изпълнението, респ. - при евентуалното разделяне и абстрактната възможност за брой на изпълнители, съответен на броя на позициите, необосновано увеличаване на административната тежест за обслужване на цялостната комуникация и изпълнение на всички формалности по договори с отделните изпълнители (вкл. и допълнителен човешки ресурс за възложителя), което води до риск от неефективност и неефикасност; - определяне на един изпълнител за поемане на изпълнението на поръчката е гаранция за бързо, своевременно и качествено отреагиране на всякакви ситуации във връзка със спецификата на услугата и предполага максимална гъвкавост спрямо каквито и да било обстоятелства във връзка с изпълнението на отделние взаимосвързани дейности; - обемът на поръчката и поемането й за изпълнение от един изпълнител предполага и носенето на по-голяма отговорност от страна на избрания изпълнител, което несъмнено ще повиши качеството, с което ще бъде изпълняван предмета на поръчката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 157596.89 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

На основание чл. 110, ал. 1, т. 1 от ЗОП и с мотивирано решение № РД-08-1860 от 31.10.2018 г. на възложителя, е прекратена процедурата по възлагане на обособена позиция № 6 с предмет: „Извършване на текущ ремонт на сградите и помещенията, в които се помещават териториалните структури на дирекция „Регионална служба по заетостта” гр. Пловдив” в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на текущ ремонт на сградите и помещенията, в които се помещават териториалните структури на Агенция по заетостта по Проект BG05M90P001-1.004 „Подобряване качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите" по приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качество на работните места“, открита с решение РД-08-1109 от 07.08.2018 г. , обявена в РОП на АОП под № 00311-2018-0025 и публикувана на профила на купувача на Агенция по заетостта. Решението не е обжалвано и е влязло в сила. Провеждането на договаряне без предварително обявление, на основание чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП, е свързано с неуспешно проведена открита процедура по обособената позиция, поради това че в обявения краен срок за получаване на оферти, посочен в Раздел IV 2.2) на обявлението за поръчка не са подадени оферти за обособена позиция №6. В конкретния случай договарянето е предшествано от открита процедура, като редът за провеждане осигурява възможност за конкуренция между всички заинтересовани лица, които са могли да подадат оферта за участие. Липсата на подадени оферти предполага, че пазарът не е бил заинтересован от изпълнението на възлаганата поръчка. При това положение на възложителя се дава възможност да отправи покана към едно или повече определени от него лица, които счита за потенциални изпълнители на поръчката. Поради наличието на двете предпоставки, регламентирани в чл. 79, ал. 1, т. 1 от ЗОП , а именно: при открита процедура не са подадени оферти и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени, е налице правно основание за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

1. "МАРИДЕЛ 2012" ЕООД с ЕИК 202082418; 2. „МБ ИНЖЕНЕРИНГ 2001” ЕООД с ЕИК 201894833

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: РД-08-1109 от 07.08.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане участник, за когото е налице някое от основанията за задължително отстраняване, определени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице и някое от основанията за отстраняване, съгласно чл. 55, ал. 1,т.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участници, които са свързани лица и участници, които нямат право да участват в обществени поръчки, на основание чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от този закон. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата също и: - участник, който не отговаря на поставените от възложителя критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в документацията на обществената поръчка; - участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП. - участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; - участник, който след покана от възложителя, и в определения в нея срок, не удължи срока на валидност на офертата си; - участник, който е предложил цена за изпълнение на обществената поръчка, по-висока от определените от възложителя в настоящата документация за участие прогнозна стойност. За обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка по настоящата процедура, от определения за изпълнител участник се изисква представяне на гаранция в размер на 5 (пет) % от стойността на бъдещия договор, без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.5, б. "а" от ЗОП - в 10-дневен срок от публикуването на решението за провеждане на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Драгомир Джованов Николов

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор на Агенция по заетостта